دروازه‌بان اسبق استقلال و پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران این دو تیم گفت:امیدوارم نماینده خوبی برای ایران عزیز در لیگ آمریکا باشم.

محمد محمدی که به تازگی به عضویت تیم «ال ای بلوز» آمریکا پیوسته است اظهار داشت: خوشحالم که فضای جدیدی را تجربه می‌کنم اما قطعا دیگر به‌ عنوان بازیکن در فوتبال ایران فعالیت نخواهم کرد.

وی افزود: امیدوارم نماینده خوبی برای کشور عزیزم باشم و بتوانم موفقیت‌های زیادی در اینجا کسب کنم.

محمدی در ادامه گفت: جا دارد از تمامی مربیانی که در طول ٢٢سال حضورم در فوتبال ایران برایم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کنم. همچنین از تمام هواداران دو تیم دوست داشتنی استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم و دسته تک تک آنها را می بوسم. البته از بازیکنان تیم راه آهن تشکر می کنم که واقعأ کمال احترام را نسبت به بزرگترهای تیم داشتند و مدیریت محترم این باشگاه با توجه به زمان کمی که در فوتبال حضور داشته اند تمام تلاش خود را برای موافقیت راه آهن انجام داد.

محمدی از مدیریت باشگاه ال ای بلوز تعریف کرد و گفت: منصوری مدیر محترم باشگاه ال ای بلوز پیگیر کارهای عقد قراردادم بود و زحمات زیادی کشید. امیدوارم بتوانم برای تیم جدیدم تمام توان خود را به کار ببندم و موفقیت های بزرگی کسب کنم.

دروازه‌بان اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: مطالبی هست که در این چند سال گذشته اتفاق افتاده و من صرفا جهت حفظ آرامش خود و برای دوری از حاشیه در تیمی که در آن بازی می‌کردم چیزی عنوان نکردم اما به زودی برای روشن شدن اذهان عمومی و همچنین برای اینکه بعضی‌ها تصور نکنند خیلی زرنگ هستند و ما هم چیزی متوجه نمی‌شویم مطالبی را بازگو می‌کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی به‌عنوان یک سرمربی یا یک مدیر ورزشى بتوانم به فوتبال کشورم خدمت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)