رییس اتحادیه فوتبال گفت: با توجه به رضایت ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات کشورمان احتمال بازگشت چهار سهمیه برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

عزیز الله محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بازگشت از کشورمان تا این لحظه نظر خود را به صورت مکتوب اعلام نکرده اند ، اما به نظر می رسد آنها از امکانات ما رضایت دارند.

وی ادامه داد: مشکلات کوچکی وجود داشت که برای رفع آنها یک هفته فرصت دراختیار ما قرار داده شد و پس از رفع مشکلات عکس جدید برای ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد تا متوجه تغییرات شوند.

رییس اتحادیه فوتبال کشور در رابطه بااینکه آیا احتمال کسر سهمیه از کشورمان در لیگ قهرمانان اسیا وجود دارد، گفت: در حال حاضر سهمیه ما 1+3 است و مطمئن باشید اگربه حالت سابق یعنی چهار سهمیه بازنگردیم کاهش نخواهیم داشت.

وی با به مهدی تاج برای انتخاب به عنوان رییس سازمان لیگ از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: تاج تجربه بسیار زیادی دارد و به طور حتم می تواند در کار خود موفق باشد.

وی در مورد انتقادات مطرح شده از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و عدم تایید بودجه فدراسیون، اظهارداشت: برگزاری مجمع به هیچ عنوان مشکل نداشت وتنها بحث تصویب بودجه فدراسیون بود که برای رفع این مشکل نیز کار گروهی تشکیل شده است.

محمدی در خصوص روند پیگیری بحث نظام جامع باشگاه داری در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح خصوصی سازی ونظام جامع باشگاه داری از سوی اتحادیه در اختیار مجلس قرار داده شده و این مساله در حال بررسی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)