خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: از رفتارم در دیدار نهایی دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد که باعث ایجاد برخی حوادث شد، از همه مردم عذرخواهی می کنم.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار افزود: روز سه شنبه هفته گذشته در فینال لیگ برتر کشتی آزاد حرکاتی از سوی من انجام شد که بابت آن از مردم عزیز ایران صمیمانه معذرت خواهی می کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای حضور در لیگ چند صد میلیون تومان هزینه کرده بود و من فقط می خواستم از حق تیم خود دفاع کنم و عصبانیت ام برای دفاع از این تیم بود.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: به هرحال دیگر کاری به مسئله داوری ندارم و تنها می خواهم برای مسائل پیش آمده از تمامی مردم و مسئولان حلالیت بطلبم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطر نشان کرد: می دانم به عنوان یک قهرمان و مربی، مردم از من انتظار بیشتری دارند و من در همین جا اذعان می کنم که ما بهترین داوران را داریم و از آنها نیز عذرخواهی می کنم. اگر فیلم زودتر بازبینی می شد این اتفاقات رخ نمی داد.

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در حالی این اظهارات را بیان می کند که فردا یکشنبه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به مسائل پیش آمده در دیدار نهایی دهمین دوره لیگ برتر کشتی تشکیل جلسه خواهد داشت.

محمدی دراین دیداراعتراضات زیادی به کمیته داوران و برگزارکنندگان کرد و معتقد بود که داوران با حق کش در اوزان 74 و 96 کیلوگرم موجب باخت تیم وی شده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)