خبرگزاری پرسپولیس :  سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار گفت: امیدوارم بتوانیم شکست در فینال سال گذشته و مرحله گروهی امسال را در مسابقه بعد از ظهر جبران کنیم.

محمدی در جمع خبرنگاران در بعد از پیروزی مقابل داماش بابل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به کشتی بعد از ظهر مقابل ثامن امید زیادی داریم.

وی درباره مسابقه نیمه نهایی تیمش مقابل داماش، بیان کرد: داماش یکی از بهترین تیم‌های امسال لیگ بود که از نظر مالی حمایت‌های خوبی می‌شد و تیمی استخوان‌دار با کادر فنی مجرب تشکیل داده بود. بچه‌های ما امروز خیلی خوب کشتی گرفتند اما بعد از برد چهارم بی‌انگیزه شدند و ما تنها به خاطر احترام به تماشاگران در سه کشتی دیگر حاضر شدیم.

وی اضافه کرد: شکست آلبرت ساریتف و کمیل قاسمی برایمان بهتر بود، چون باعث شد آنها به خودشان بیایند و در کشتی بعد از ظهر بهتر ظاهر شوند.

محمدی در پایان گفت: انتظارم از کمیل قاسمی خیلی بیشتر از اینهاست. او باید بداند که المپیک و مدال برنز آن تمام شده و چون کشتی‌گیر جوانی است باید جسورتر کشتی بگیرد به خاطر این که از توانایی‌های بالایی برخوردار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)