پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس نه تنها مطالبات اعضای تیم در لیگ برتر کشتی آزاد را نداده‌اند بلکه جواب تلفنمان را هم نمی‌دهند.

سیدمراد محمدی درباره عملکرد نوجوانان در مسابقات قهرمانی کشور گفت:‌ سطح مسابقات قابل قبول و خوب بود. پتانسیل خوبی دیدم و از نقاط قوت این رقابت‌ها حضور فعال استان‌هایی مانند لرستان، گیلان، بوشهر و خوزستان بود که مدت‌ها غیرفعال بودند.

وی ادامه داد: از استان‌هایی مانند کرمانشاه، خراسان و همدان انتظار بیشتری داشتیم چون قطب‌های کشتی هستند و هر قدر خوب باشند بازهم کم است. استان‌هایی که زنگ تفریح بودند حضور جدی در مسابقات داشتند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره برنامه‌های این تیم گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را پیش رو داریم زمانی برای برگزاری اردو نداریم. 14 تا 16 فروردین ماه سال آینده نیز مرحله اول تیم ملی را برگزار خواهیم کرد که بعد از آن اردوها را آغاز می‌کنیم.

محمدی افزود: 2 تورنمنت آذربایجان و ترکیه را پیش از مسابقات آسیایی و جهانی داریم که حداقل باید در تورنمنت ترکیه شرکت کنیم تا بچه‌ها محک بخورند. زمان زیادی بین مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی نداریم به همین منظور سعی می‌کنیم در اوزانی که کشتی‌گیران وزن زیادی کم می‌کنند از 2 نفر یکی در تیم آسیایی و یکی در تیم جهانی استفاده کنیم.

دارنده مدال برنز المپیک گفت: با توجه به شرایط موجود امسال کار سختی در مسابقات آسیایی و جهانی داریم، اما در رده نوجوانان نباید به فکر کسب مدال باشیم بلکه هدف در این رده پشتوانه‌سازی است. می‌توانیم در این رده از 20 کشتی‌گیر استفاده کنیم تا در سال آینده به پشتوانه تیم ملی تبدیل شوند. دیدگاه من این است هر چند که نمی‌توان کسب نتیجه را هم نادیده گرفت. هر قدر سرمایه‌گذاری می‌کنیم همان میزان باید انتظار داشته باشیم؛ سال قبل، سال المپیک بود و توجهی زیادی به نوجوانان نمی‌شد. 

محمدی درباره قرارداد با انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر کشتی آزاد در عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم گفت: نه تنها قراردادهایمان را نمی‌دهند بلکه مسئولان این تیم جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند. بعد از مسابقات حتی مسئولان این باشگاه یک جلسه را هم با اعضای تیم نداشتند. با توجه به شرایطی که داشتیم و اولین سال حضورمان بود، نتیجه بدی نگرفتیم، اما متاسفانه برخورد خوبی نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)