پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه دو سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم به دلیل حضور علی دایی در پرسپولیس قراردادم را تمدید کردم.

رضا محمدی در حاشیه تمرین صبح امروز پرسپولیس با اشاره به شرایط آمادگی‌ این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر سیزدهم اظهار داشت: خدا را شکر ما شرایط خوبی داریم و نسبت به سایر تیم‌ها برنامه تمرینی خود را از 7 خرداد آغاز کردیم در روزهای نخست با 9 یا 10 بازیکن تمرین می‌کردیم اما به مرور زمان بازیکنان دیگری به تیم اضافه شدند و تمرینات شکل جدی‌تری به خود گرفت. اردوی خیلی خوبی هم در سرعین داشتیم. کادر فنی هم از عملکرد بازیکنان راضی بودند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس با اشاره به حفظ هر سه دروازه‌بان فصل گذشته برای مسابقات فصل آینده گفت:هر سه دروازه‌بان با آمادگی بالا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و انشاءالله بتوانیم جواب اعتماد علی دایی را بدهیم. باید تلاش کنیم با آمادگی بالا در فصل آینده انتظارات هواداران را برآورده کنیم. ما سه دروازه‌بان هم سعی می‌کنیم در تمرینات به نحو شایسته‌ای ظاهر شویم و انشاءالله هر بازیکن که آماده‌تر بود درون دروازه قرار خواهد گرفت.

محمدی اضافه کرد: من در فصل نقل و انتقالات از دو سه تیم پیشنهاداتی داشتم اما بعد از آنکه حضور علی دایی در پرسپولیس مسجل شد می‌دانستم وی به هر بازیکنی که آماده باشد، میدان می‌دهد و اعتقاد خاصی به جوانان دارد و به همین دلیل قراردادم را با این تیم تمدید کردم و امیدوارم در فصل آینده یکی از مهره‌های مثمرثمر پرسپولیس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)