خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی تمام مقصران فینال لیگ برتر را به غیر از مقصر اصلی محروم و جریمه کرد.

مراد محمدی درباره آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: سخت ترین آرا علیه پرسپولیس صادر شد در حالی که این تیم با زحمات فراوان مسئولان باشگاه گام به لیگ برتر گذاشته بود، اما با صدور آرای سخت گیرانه در حق پرسپولیس ظلم شد.

وی ادامه داد: از طرفی مسئولان کمیته انضباطی می توانستند با توجه به ابراز پشیمانی غلامرضا محمدی و عذرخواهی رسمی او از مردم در رسانه ملی تخفیف بیشتری به این مربی زحمتکش می دادند و با عطوفت بیشتری برخورد می کردند.

مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار با بیان اینکه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی تمام مقصران فینال لیگ برتر را محروم و جریمه کرد به غیر از مقصر اصلی را؛ گفت: مقصر اصلی تمام این حوادث ژوری مسابقات بود. در حالی که داوران اعتراض ما را تأیید کرده بودند، اما طالبی مانع از این کار شد.

محمدی افزود: تنها شخصی که هیچ برخوردی با او نشد طالبی بود، در حالی که داوران مسابقه را که کمترین نقش را در ایجاد درگیری داشتند محروم کردند که مستحق نبودند. چون اگر طالبی اجازه بازبینی فیلم را می داد بقیه اتفاقات رخ نمی داد.

مربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: زمانی که قرار است رأی صادر شود باید تمام جوانب را در نظر بگیرند و بهتر بود با توجه به عذرخواهی محمدی تخفیف بیشتری برای او در نظر می گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)