پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم در دیدار روز یکشنبه مقابل سپاهان بازی کنم.

رضا محمدی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی بسیار زیبایی بود، چرا که هم ما و هم تیم سپاهان سه امتیاز را می‌خواستیم. خوشبختانه در این بازی به پیروزی رسیدیم و اگر بخت و اقبال با تیم ما یار بود می‌توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره حساسیت رویارویی با تیم سابقش اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم و خود را به کادر فنی پرسپولیس و سپاهان نشان دهم اما تصمیم کادر فنی چیز دیگری بود و من هم به آن احترام می‌گذارم.

وی که روز یکشنبه از سوی هواداران پرسپولیس و سپاهان مورد تشویق قرار گرفت، در این خصوص گفت: اوج فوتبال من در سپاهان بوده و هنوز هم تماشاگران این تیم به من لطف دارند اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و خوشحالم که توانستم در دل هواداران این تیم هم جا باز کنم. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که "این پیروزی برایش چه تفاوتی با برد‌های قبلی پرسپولیس داشته است؟"، عنوان کرد: بالاخره چون مقابل تیم سابقم بازی داشتیم این سه امتیاز برای من اهمیت بیشتری داشت که خدا را شکر به دست آمد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد علت حضورش در اردوی سپاهان، شب قبل از بازی گفت: می‌خواستم ایران‌نژاد را بیرون از هتل آکادمی ببینم اما با تدارکات و چند نفر از بازیکنان این تیم روبرو شدم و با آنها خوش و بش کردم.

وی درباره اینکه آیا قرار است تا پایان فصل او و عابدزاده به صورت چرخشی به عنوان جانشین نیلسون روی نیمکت بنشینند، عنوان کرد: من نباید راجع به این مسئله صحبت کنم. این تصمیم و سیاست سرمربی تیم است و من به آن احترام می‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)