مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اسفند ماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و لیگ باید هر چه سریع‌تر تمام شود

 

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در خصوص حرکت دو بازیکن پرسپولیس در دیدار با داماش گفت: حکم هفته پیش‌رو اعلام خواهد شد اما اینکه این مسئله را چگونه انعکاس دهیم، مهم است.

متاسفانه در جامعه همه خوب بودن و فرهنگ را از فوتبال می‌خواهند. شب گذشته تلویزیون نشان داد که یک ماشین چینی وارد کشور شده و باعث تصادف چند خودروی دیگر شده اما هیچ کس به آن رسیدگی نکرد و هیچ کس این مسائل را نمی‌بیند.

وی تاکید کرد: هنگامی که بازیکن ما گل می‌زند و زیر پیراهنش “یا زهرا” می‌نویسد،‌ نمی‌بینیم یا وقتی امین متوسل زاده جوانمردترین بازیکن دنیا می‌شود و به آن پرداخته نمی‌شود.

محمدی در خصوص اعتراض مربیان لیگ برتری به عدم حضور ملی‌پوشان در تمرینات باشگاهی گفت: 46 روز قبل از لیگ برتر جلسه‌ای را با حضور کی‌روش و ترابیان برگزار کردیم و سرمربی تیم ملی خواست 7 یا 8 روز زودتر بازیکنان در اختیارش قرار بگیرد. ما هم فاصله را در نظر گرفتیم و مسابقات را با همان 4 روز نسبت به بازی تیم ملی برگزار می‌کنیم. این بار پرسپولیس 7 ملی‌پوش داشت و به همین خاطر بازی این تیم یک روز عقب افتاد.

وی در خصوص انتقادهای مظلومی و فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: اسفند ماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و لیگ باید هر چه سریع‌تر تمام شود اما اینکه چرا بازی پرسپولیس به بعد از بازی استقلال موکول شد، به این خاطر است که در قم مشکل برق وجود دارد و از همین رو مجبور بودیم بازی را زودتر برگزار کنیم چون در ورزشگاه آزادی مشکل قطعی برق نداریم.

رئیس سازمان لیگ برتر افزود: با فتح‌الله زاده به صورت تلفنی صحبت کردم و تا اسفند ماه که تیم ملی بازی دارد، ملی‌پوشان کاملا در اختیار باشگاه‌ها خواهند بود.

محمدی در ادامه گفت: از مجلس محترم تقاضا دارم کاری کنند که متولیان باشگاه‌های خصوصی راغب باشند که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند. مجلس، مثل کشور ترکیه استادیوم‌ها را در اختیار فوتبال قرار دهد و با وام‌های بلاعوض و کم بهره و دادن سوبسید کار را برای آنهایی که دوست دارند در این فوتبال سرمایه‌گذاری کنند، راحت کنند.

وی در خصوص اینکه چرا برای عبدالله ویسی بلیت مشهد گرفته شد اما او به مراسم برترین‌های اخلاق دعوت نشد، گفت: امسال از لیگ برتر اسامی را از ما گرفتند که ما ابراهیم‌زاده،‌استیلی و جلالی را معرفی کردیم. شاید ملامحمد از برخی‌ها دعوت کرده تا برای سخنرانی در مراسم حضور پیدا کند هر چند که من در این مراسم نبودم و بیماری‌ام اجازه نداد در مراسم شرکت کنم.

محمدی در خصوص بازگشت برخی مربیان به فوتبال گفت: امسال ستاد پیگیری‌های اخلاقی پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسید که یکسری از مربیان باز هم فرصت پیدا کنند که البته این مسئله شامل لیگ یک و برتر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)