خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: با برتری مقابل سایپا تنکابن صعود تیم ما هموار می‌شود.

غلامرضا محمدی افزود: هر دو تیم پرسپولیس و سایپا کشتی‌گیران خوبی را جذب کردند و این دیدار می‌تواند از جذاب‌ترین مسابقه این هفته باشد.

وی تصریح کرد: هر دو تیم در لیگ در برابر حریفان یک پیروزی و یک باخت را تجربه کردند که با توجه به جدول این مسابقه برای هر دو حیاتی است.

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در ادامه یادآور شد: برای این مسابقه کشتی‌گیران در دو نوبت تمرینات خوبی را انجام دادند و تا حدودی آماده این دیدار هستند.

محمدی گفت: کشتی‌گیران باتجربه و جوان کشتی کشور را در اختیار داریم و برای صعود به مرحله دوم باید در این مسابقه پیروز شویم.

وی درباره سایپا تنکابن اظهار داشت: این تیم نیز چند کشتی گیر خوب جذب کرده و در کنار کشتی‌گیران جوان و باتجربه کادر فنی خوبی را نیز در اختیار دارد.

سرمربی پرسپولیس جویبار در پایان افزود: کشتی‌گیران هرگز نباید حریف جوان خود را دست کم بگیرند و در همان چند وزن اول باید در مقابل حریفان با برتری تشک را ترک کنند.

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس جویبار از هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه 16 آذر از ساعت 15 و 30 دقیقه در شهرآورد مازندران مهمان تیم سایپا تنکابن است.

هر دو تیم پرسپولیس جویبار و سایپا تنکابن یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)