مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: با هماهنگي هاي انجام شده دو تيم استقلال و پرسپوليس با بازيكنان اصلي خود در جام ولايت شركت مي كنند.

 

 عزيزالله محمدي روز يكشنبه در هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها اظهار داشت: تنها بازيكنان ملي پوش اين دو تيم به دليل حضور در اردوي تيم ملي در اين رقابت ها حضور نخواهند يافت.

وي درباره تغيير محل ورود خبرنگاران به مجموعه ورزشي آزادي تهران گفت: پيش از اين خبرنگاران از در غربي وارد اين ورزشگاه مي شدند كه به دليل مشترك بودن اين در با ورودي تماشاگران ماموران حراست مجبور بودند اهالي رسانه را هم مثل ساير افراد بازرسي بدني كنند.

 

 

وي ادامه داد: اما از اين فصل از سمت شرقي ورزشگاه يك ورودي مخصوص خبرنگاران در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتي و بدون بازرسي بدني وارد ورزشگاه شوند.

 

رييس سازمان ليگ خاطرنشان كرد: از زماني كه وارد فوتبال شده ام اخلاق يكي از مهم ترين دغدغه هايم بوده است. فوتبال مثل يك اتاق شيشه اي است كه تمام كساني كه در آن هستند در معرض ديد ديگران قرار دارند بنابراين وظيفه دارند تاثير كه بر جامعه دارند را در رفتار خود در نظر بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)