پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: غلامپور برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجود تلاش خواهد کرد.

رضا محمدی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است. اردویی را در سرعین آغاز کرده ایم و صبح و بعد از ظهر تمرینات پرفشاری را انجام می دهیم.انگیزه بازیکنان بسیار بالا است و انشاءالله امسال شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست مثل سال گذشته نیمکت نشین شود، عنوان کرد: من 4 پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما با حضور دایی تصمیم گرفتم بمانم چون می دانستم که دایی حق را به حقدار می دهد و هر بازیکنی خوب تمرین کند بازی می کند. هر مربی جای دایی به پرسپولیس می آمد می رفتم. به خودم اطمینان دارم و سال قبل هم خوب تمرین می کردم اما با نظر سرمربی نیمکت نشین بودم. با این حال شرایط خوبی دارم و از اینکه شاگرد دایی هستم به خودم افتخار می کنم.

دروازه بان پرسپولیس همچنین گفت: نام علی دایی بازیکنان و هواداران را به سمت قهرمانی سوق می دهد. امسال حتما باید یک جام بگیریم و تمام توانمان را برای کسب موفقیت خواهیم گذاشت. هواداران در این یکی، دو سال خیلی اذیت شدند و امسال باید جبران کنیم.

او درباره کار کردن با بهزاد غلامپور تاکید کرد: من با محمد محمدی رفاقت خوبی دارم. او همیشه می گوید غلامپور یک مربی بسیار خوب است و با حرف های او بسیار راغب بودم که با غلامپور کار کنم. آقا بهزاد از هر نظر خوب است و از این بابت خوشحالم. امیدوارم با تمرینات او بتوانم فیکس پرسپولیس شوم.

محمدی در پایان درباره شایعه استقلالی بودن غلامپور افزود: این مسائل در فوتبال حرفه ای طبیعی است و معنایی ندارد. ما باید پولی که به خانه می بریم حلال باشد و شک نکنید غلامپور برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجود تلاش خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)