مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در مراسم رونمایی لوگوی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس اولین باشگاهی است که به خواسته سازمان لیگ عمل کرد.

 

عزیز محمدی در مراسم رونمایی لوگوی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ و مردمی هستند، طرفداران زیادی دارند و پیروزی این تیم‌ها به مردم شادابی می‌دهد.

 

وی افزود: در باشگاه پرسپولیس اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. به رویانیان تبریک می‌گویم که کار بزرگی را انجام داده است. امیدوارم هرچه سریع‌تر برند باشگاه پرسپولیس هم به ثبت شرکت‌ها برسد چرا که از این طریق می‌توانند درآمد داشته باشند.

 

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد:‌ اگر آنهایی که از برند پرسپولیس سوء‌استفاده می‌کنند دستگیر شوند همه چیز درست می‌شود و کسی نمی‌تواند خلاف کند. پرسپولیس اولین باشگاهی است که آنچه سازمان لیگ خواسته را انجام داده است.

 

محمدی ادامه داد: پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی بیشترین هواداران رادارند. اگر شادابی داشته باشند هوادارانشان هم شاداب هستند. آرزو می‌کنم تیم ملی هم با کی‌روش موفق شود تا مردم ما با فوتبال آشتی کنند. جز فوتبال برای هیچ کار دیگری مردم پشت در نمی‌خوابند، آنها از شهرهای دیگر به ورزشگاه آزادی می‌آیند درحالی که امکانات لازم هم در استادیوم‌ها نداریم. باید به این مردم احترام گذاشت و امیدوارم فردا دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی جوانمردانه‌ای انجام دهند.

 

وی  تاکید کرد: درآمدزایی در فوتبال خیلی مهم است. مشخص کردن لوگوی جدید و برند باشگاه‌ها سوددهی دارد. رویانیان با این اقدامی که انجام داد قدم بزرگی برداشت. من با همه مدیران عامل دوست هستم و هیچ کس برایم فرقی نمی‌کند. اگر استقلال همچنین برنامه‌ای بگذارد به آن مراسم می‌روم و افتخار هم می‌کنم که چنین شیوه‌ای را در پیش گرفتم. دیدید که پرسپولیس می‌خواست تاریخ دربی جام حذفی عوض شود اما طبق مقرراتی که داشتیم این کار را نکردم.

 

محمدی در پایان در خصوص اینکه جمع سرداران در مراسم امروز جمع است، گفت: در پاسخ به این سؤال شما باید بگویم ما به خود افتخار می‌کنیم. تمام این سرداران مردمی هستند و برای آنها کار می‌کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)