میلاد محمدی می‌گوید پیشنهادات دیگرش را برای پیوستن به پرسپولیس رد کرده است.

در شرایطی که پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم حسن چالش بزرگی را برای جذب دفاع چپ با کیفیت جدید داشت و هفته‌ها مذاکره با یحیی عطیه و سولت ناگی به نتیجه نرسید، میلاد محمدی تنها چند ساعت پس از فسخ با آدانا دمیراسپور به پرسپولیس پیوست.

محمدی در مراسم معارفه خود از حضور در باشگاه پرسپولیس ابراز خرسندی کرد و گفت: هواداران پرسپولیس به من محبت زیادی داشتند و به من انرژی مثبت دادند. خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم. در این چند سال تیم های ایرانی زیادی به من پیشنهاد دادند اما وقتی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد قبول کردم و البته آقای درویش برای حضورم در این تیم خیلی تلاش کرد و من امیدوارم جواب اعتماد باشگاه و هواداران را بدهم.

او در مورد پیشنهادات دیگرش گفت: وقتی آقای درویش و تیم پرسپولیس به من پیشنهاد داد من چند پیشنهاد دیگر هم از تیم‌های ایرانی و اروپایی داشتم اما تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم و امیدوارم جواب اطمینان آقای درویش و هواداران را در بازی نشان دهم.

او در مورد جدایی از تیم ترکیه‌ای ادامه داد: باشگاه آدانا برای جدایی من سخت‌گیری می‌کرد چون می‌خواست من را نگه دارد اما به دنبال مشورتی که با آقای درویش داشتیم توانستیم رضایت باشگاه ترکیه‌ای را بگیریم.

محمدی در مورد اینکه با چه کسانی مشورت کرد: من بیشتر با خانواده ام مشورت کردم. البته با یکی دو تا از دوستانم هم مشورت کردم.

وی در خصوص شماره پیراهنش که ۴ خواهد بود، گفت: روزهایی که در تیم ملی بودیم آقای سید جلال حسینی کنار ما بودند و همیشه از او کمک می گرفتیم. او در تیم ملی به من خیلی کمک کرد.

میلاد محمدی افزود: امیدوارم در آخر فصل پرچم پرسپولیس را بالا ببریم.

وی در خصوص زوج شدن با اورنوف گفت: من او را می شناسم. او خیلی بازیکن با کیفیتی است. امیدوارم با صلاحدید سرمربی بتوانیم به تیم کمک کنیم. امسال سال اول لیگ نخبگان است و امیدوارم که کیفیت خوبی داشته باشم و دل هواداران را شاد کنم.

این بازیکن ادامه داد: حس خوبی دارم اما فقط امیدوارم با کیفیتم جواب هواداران را بدهم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که دوستدارد هواداران او را با چه اسمی صدا کنند، گفت: دوستدارم به من بگویند میلاد آتش پاره.

میلاد محمدی همچنین عنوان کرد الگوی او مجتبی محرمی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)