پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تصمیم مربی در بازی ندادن من هم اشتباه باشد به آن احترام می گذارم.

رضا محمدی  درباره شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل تراکتورسازی داشتیم، روحیه بازیکنان بسیار بالا است و تمرینات منظمی را هم انجام داده ایم. امیدوارم که مقابل ذوب آهن نیز بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن پیشینه بزرگی دارد. این تیم به نایب قهرمانی آسیا رسیده و با کادرفنی و مدیریتی که دارد در فصل جدید حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من با لوکا کار کرده ام و او یکی از فنی ترین مربیانی است که سراغ دارم. بازی بسیار سختی داریم اما باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه آیا حضورش در ذوب آهن به طور کامل منتفی شده است، عنوان کرد: ذوب آهنی ها کمی دیر پیشنهاد دادند و قانون اجازه نمی داد که به این تیم بروم. از طرفی دایی هم مخالف رفتن من بود و وقتی سرمربی مثل دایی با جدایی ام مخالفت می کند، حتما پیش خودش حساب و کتاب کرده است. دایی اولویتش را با بازیکنان آماده است. شاید با توجه به عملکرد خوب نیلسون مقابل تراکتورسازی و اینکه گلی نخوردیم در بازی با ذوب آهم از او بازی کند اما قطعا او حق را به حقدار می دهد.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از دایی دلخور نیست، خاطرنشان کرد: دایی به من گفته بود که حقیقی نمی آید اما از او دلخور نیستم. من مانده ام و با تمام وجود سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و نظر او را جلب کنم. دایی استراتژی خود را در استفاده از بازیکنان دارد و توجهی به نام ها ندارد. باید فشارهای زیادی را تحمل کنیم اما هرکس آماده تر باشد بازی می کند.

وی همچنین گفت: من رقابت را دوست دارم. شاید کمتر کسی فکر می کرد در لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان بازی کنم اما این اتفاق افتاد. آدمی نیستم که علیه باشگاه مصاحبه کنم و ناراحت شوم. می گویم شاید خیر این بوده. اگر کل فصل هم بازی نکنم علیه دایی و پرسپولیس مصاحبه نمی کنم. اگر تصمیم مربی در بازی ندادن من هم اشتباه باشد به آن احترام می گذارم.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست به سرنوشت شهاب گردان در پرسپولیس دچار شود، گفت: شهاب شرایطش با من فرق داشت. او چند بازی به میدان رفت و بعد شرایطی رخ داد که جایگاهش را از دست داد. بازی های زیادی تا نیم فصل داریم و ممکن است تا نیم فصل اتفاقات زیادی رخ دهد. من تلاش یم کنم و امیدوارم حقم را بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)