پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم کشتی رازی گفت: کشتی‌گیران حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهند گرفت.

غلام محمدی ، پس از کسب قهرمانی بیمه رازی در مسابقات لیگ کشتی ایران گفت: شروع خوبی برای مسابقات بود، تیم‌های خوبی هم در این مسابقات شرکت کرده بودند، اگرچه ملی‌پوشان در این مسابقات حاضر نبودند که به خاطر استراحتی بود که رسول خادم به آنها داده بود. با این حال، کشتی‌گیرانی که در لیگ حضور داشتند چیزی از ملی‌پوشان کم نداشتند.

وی ادامه داد: از نظر کیفی هم مسابقات در سطح بسیار بالایی بود. تیم رازی تدارک ویژه‌ای برای این مسابقه داشت و توانست مقتدرانه به مقام قهرمانی برسد. مجموعه بیمه رازی به خاطر اینکه می‌خواهند در کشتی ماندگار باشند و مهمترین فاکتور برای آنها ماندگاری در کشتی است، شرایط خوبی را برای تیم مهیا کرده بودند. ما می‌خواهیم در فصل بعد در لیگ باشگاه‌های جهان هم حضور داشته باشیم و این باشگاه تدارک ویژه‌ای برای کشتی در رشته فرنگی و آزاد دیده بود که در هر دو نیز قهرمان شد.

سرمربی تیم کشتی رازی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: در این مورد نظر خاصی ندارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. با توجه به زحمتی که فدراسیون می‌کشد، نتایج راضی‌کننده است. مهمترین برنامه‌ها نیز برای مسابقات جهانی آمریکا و از آن مهمتر، المپیک ریو است.

محمدی در مورد وضعیت تیم رازی گفت: در این هفت هشت سال، رازی یکی از بهترین تیم‌هایی بود که دیدم، زیرا هم از نظر مدیریتی و هم از نظر کیفی و کمی یک تیم کاملاً حرفه‌ای بود.

محمدی در مورد شکایت کشتی‌گیران از باشگاه پرسپولیس گفت: کشتی‌گیران حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهند گرفت، نمی‌گذاریم کشتی‌گیرانی که زحمت می‌کشند و عرق ریخته‌اند حقشان ضایع شود. ما این مسئله را از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و به حقمان هم خواهیم رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)