معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین شرایط باشگاه و اخبار ضد و نقیضی که از قرمزترین ساختمان شیخ بهایی مخابره می‌شود، توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با برنا، درباره آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس صحبت‌های ویژه‌ای را داشت که شرح آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

– پرسپولیس پس از  قهرمانی در 5 فصل متوالی، این فصل را بدون جام به پایان می‌رساند، در این مورد چه صحبتی دارید؟

صحبت در این زمینه در حیطه مسئولیت من نیست و مربوط به کادر فنی است اما به ذکر این نکته اکتفا می کنم که انشالله در فصل آینده این موضوع جبران می شود.

– حضورتان در پرسپولیس در مسئولیت جدید با حواشی و واکنش‌های مثبت و منفی زیادی همراه شد، نظرتان در این خصوص چیست؟

همه ما در پرسپولیس هدف مشترک و مشخصی داریم و همه تلاش می کنیم روزها و شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. به هر حال برخی واکنش ها طبیعی است و هر تغییری با مخالفت ها و موافقت هایی همراه می شود، من به همه انتقادها احترام می گذارم و پاسخی برای این افراد ندارم، تمام سعی و تلاشم در مسئولیت جدیدم در پرسپولیس این است که با عملکردم بتوانم به رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه کمک کنم.

– این روزها اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد آینده کاری گل‌محمدی و همکارانش به گوش می‌رسد؛ آخرین وضعیت کادر فنی چگونه است؟

یحیی گل محمدی و همکارانش با قدرت به کارشان ادامه می دهند و هیچ کدام از اخباری که از استعفا یا برکناری او در برخی رسانه ها به گوش می رسد، صحت ندارد. همان طور که از طریق سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام کردیم، هیچ کدام از این حرف و حدیث ها و شایعات در مورد ایجاد تغییرات یا برکناری اعضای کادر فنی مورد تایید ما نیست.

– سفر اخیر درویش به دوبی به ایجاد این شائبه‌ها دامن زده است که قرار است اتفاق مهمی در نقل و انتقالات پرسپولیس رخ دهد؛ در این مورد توضیح می‌دهید؟

سفر آقای درویش به دوبی یک سفر کاملا خانوادگی و غیرمرتبط با کارهای باشگاه بود ولی انتشار خبر سفر شایعاتی را ایجاد کرد که ایشان برای مذاکره با مربی جدید این سفر را داشته اند که این مسئله را هم تکذیب می کنم.

– حضور دوباره علیرضا بیرانوند، توافق با مرتضی پورعلی گنجی و… از جمله شایعات نقل و انتقالاتی است که این روزها در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود، در مورد آخرین وضعیت خریدهای جدید چه صحبتی دارید؟

فعلا در مورد جزییات برخی توافقات در مورد جذب بازیکنان جدید نمی توان صحبت کرد اما این قول را به همه پرسپولیسی ها و هواداران می دهیم که مطمئن باشند تمام تلاش مجموعه مدیران باشگاه پرسپولیس این است که خواسته کادر فنی را برای جذب بهترین ها برای فصل بعد اجرا کرده و خیال همه را از این بابت راحت کنیم.

– و حرف پایانی؟

تمام تلاش ما در باشگاه این است که خواسته هواداران برای بستن یک تیم کامل و قدرتمند را برای فصل بعد اجرا کرده و تیمی قدرتمند را بسازیم، تیمی که نگاهش تنها قهرمانی در لیگ برتر و جام های داخلی نیست و برای قهرمانی در آسیا گام های بلندی را برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)