پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال گفت: موضوع کارت پایان خدمت یک بازیکن لیگ برتری با عنوان قطع نخاعی را پیگیری می‌کنیم.

علی اکبر محمد‌زاده در مورد شکایت فجرسپاسی از باشگاه پیکان در مورد کارت پایان خدمت جعلی یکی از بازیکنان گفت: بحث کارت پایان خدمت جعلی بازیکنان را پیگیری می‌کنیم و از حراست فدراسیون فوتبال هم خواسته‌ایم که استعلام‌های لازم را در این زمینه از نیروی انتظامی بگیرد.

وی ادامه داد: فجرسپاسی هم در مورد تماس‌های مشکوکی که گفته شد با سعید قزلکچی گرفته شده مستنداتی به ما ارایه نکرد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد شایعه کارت پایان خدمت قطع‌نخاعی یک بازیکن لیگ برتری که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد، گفت: در مورد  این مسئله‌ گزارش‌هایی به ما رسیده است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. برخی مطالبی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود اگر سطحی نباشد و با مستنداتی ارایه شود آن را پیگیری می‌کنیم. در مورد بازیکن قطع نخاعی هم پیگیری‌ها خواهیم کرد.

محمد‌زاده در مورد اینکه اگر ثابت شود بازیکن لیگ برتری با کارت پایان خدمت قطع نخاع بازی کرده با باشگاه‌ هم برخورد خواهد شد یا فقط بازیکن مقصر است، گفت: اگر چنین موضوعی ثابت شود قطعا خود بازیکن مقصر است اما در مورد باشگاه وضعیت متفاوت است اینکه باشگاه هم از این موضوع خبر داشته یا بی‌خبر بوده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)