به هواداران گفتم خيال‌تان راحت، 3 تا مي زنيم
مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس كه بعد از 13 بازي كامل براي تيمش به دليل محروميت مسابقه با نفت تهران را از دست داد مي‌گويد: «خيلي دوست داشتم در اين برد هم سهيم مي‌شدم اما رفتم ورزشگاه و از روي سكوها براي تيم‌مان دعا كردم.

 

وي ادامه مي‌دهد: «شب قبل از بازي هم كنار تيم بودم. واقعا دوست ندارم از تيمم دور شوم و تا وقتي در پرسپوليس هستم براي موفقيت‌اش همه كار مي‌كنم.»

 

محمد درباره بازي با نفت مي‌گويد: «مثل روز برايم روشن بود كه مي‌بريم. نفتي‌ها مدافع برزيلي شان را نداشتند و خط دفاع‌شان واقعا ضعيف بود. البته يك مقدار در 15-10 دقيقه اول استرس داشتم ولي هر چه از جريان بازي گذشت، زور تيم ما بيشتر شد و با آرامشي كه در تيم ديدم مطمئن شدم 3-2 گل مي‌زنيم.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «حتي وقتي آن پنالتي را خورديم من مطمئن بودم نتيجه را تغيير مي‌دهيم. اتفاقا بعد از گل نفت خيلي از هوادارانمان ناراحت شدند اما من در جايگاه به آنها گفتم ناراحت نباشيد، سه تا مي‌زنيم.»

 

محمد كه براي اولين بار در تمرين ريكاوري با نفرات ذخيره تمرين كاملي انجام داد درباره شرايط خودش مي‌گويد: «يك مقدار مچ پايم درد مي‌كند اما مشكلي نيست. اين مصدوميت جزيي در تمرين ديروز (شنبه) اتفاق افتاد اما الان بهتر شده و از فردا (دوشنبه) براي بازي با مس كارم را شروع مي‌كنم.»

 

مدافع راست پرسپوليس درباره مسابقه اين هفته تيمش مي‌گويد: «من مي‌گويم عيار واقعي تيم ما در اين بازي مشخص مي‌شود. به نوعي اين بازي يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي ما به حساب مي‌آيد چون آنها هم اين هفته برده‌اند. با اين‌حال ما بايد در اين بازي سخت هم نشان بدهيم پرسپوليس هستيم.»

 

محمد درباره رويا رويي با مسي‌ها به نكته جالبي اشاره مي‌كند: «اتفاقا مسي‌ها اين هفته در هتل براي ما كري خواندند. خود ادينيو براي من كري خواند و چند بازيكن‌شان هم كه رفقايمان به حساب مي‌آيند گفتند مي‌بريمتان اما ما در زمين فوتبال جواب‌شان را مي‌دهيم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)