مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من همبازی تارتار بودم. وی از جمله کسانی است که فوتبال را خوب می‌فهمد و برای آماده‌سازی پرسپولیس مفید خواهد بود.

“علیرضا محمد” برگزاری اردوی اردبیل را مفید دانست و اظهار داشت: اردوی یک هفته‌ای را در اردبیل برگزار کردیم که این اردو از نظر آماده‌سازی و آب و هوایی بسیار مفید بود و باعث شد تا حدود زیادی از نظر بدنی آماده شویم.

وی در رابطه با فشار تمرینات اردبیل خاطرنشان کرد: حدود یکماه استراحت کرده بودیم و باید این تمرینات پرفشار را پشت سر می‌گذاشتیم تا به مرز آمادگی برسیم. تمرینات سخت بود اما برای بدنهای ما انجام چنین تمریناتی لازم بود به خصوص که آب و هوای اردبیل نیز خیلی عالی بود و باعث می‌شود تمرینات بانشاطی را برگزار کنیم.

محمد در رابطه با پیوستن تارتار به کادر مربیگری تیم اظهارداشت: تارتار از بازیکنان قدیمی پرسپولیس است و از جنس پرسپولیس می‌باشد. من زمانی که در راه‌آهن بودم همبازی وی بودم و خوشحالم که تارتار به پرسپولیس بازگشته‌ است. امیدوارم که در کارش موفق باشد.

مدافع تیم پرسپولیس افزود: اردوی اصلی ما در آلمان برگزار خواهد شد و کارهای تاکتیکی و تکنیکی را در آنجا انجام می‌دهیم، ضمن اینکه انجام چند بازی تدارکاتی را نیز در برنامه داریم که قطعا انجام آنها کمک زیادی به هماهنگی ما خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)