مرجع خبری پرسپولیس : اگر تيم دنيزلي سر و شكل واقعي خودش را پيدا كند پرسپوليس صاحب تيمي مي‌شود كه 10 مهاجم و 10 مدافع دارد. اين هدف سرمربي تركيه‌اي سرخپوشان است با چنين تفكراتي است كه پاي مدافعي مثل عليرضا محمد به گل باز مي‌شود و اين اتفاق را بايد به فال نيك گرفت.

به همين بهانه با محمد همان بازيكني كه قرار بود با بازيكن تراكتورسازي معاوضه شود، گفت‌وگويي انجام داديم. اين مصاحبه را مي‌خوانيد:

* چه عجب شما هم گل زدي آقای محمد؟
خدا را شكر بالاخره من هم در پرسپوليس پايم به گلزني باز شد. من تا به حال براي پرسپوليس گل نزده بودم كه جا دارد از علي كريمي تشكر ويژه‌اي داشته باشم كه توپ را مثل يك لقمه حاضر و آماده براي من آماده كرد و توپ با اين‌كه به پاي مدافع حريف هم اصابت كرد اما تور دروازه را لرزاند.

* پس بايد خيلي خوشحال باشي؟

اگر سه امتياز بازي را مي‌برديم خيلي خوشحال مي‌شدم اما همين كه گل من باعث شد از باخت فرار كنيم نيز جاي بسي خوشحالي دارد. من قبلا با پيراهن پرسپوليس براي تيم پنالتي گرفته بودم، به تير دروازه حريف كوبيده بودم و توپ را از دهانه دروازه به اوت زده بودم اما هرگز موفق به گلزني نشده بودم كه بالاخره طلسم شكست و خدا را شكر پايم به گلزني باز شد.

* يعني باز هم مي‌توانيد براي پرسپوليس گلزني كنيد؟

چرا نكنم؟! من كه از اميرآبادي كمتر نيستم. او حداقل هر فصل يكي، دو گل مي‌زند. مطمئن باشيد من هم اگر همين طور اجازه نفوذ داشته باشم مي‌توانم به گلزني‌هايم ادامه دهم و جلوي دروازه‌ها خطرساز شوم. قطعا در پرسپوليس مدل دنيزلي باز هم گلزني خواهم كرد و خيال هواداران از اين بابت راحت باشد.

* دنيزلي قبل از مسابقات چه وظايفي را به شما محول مي‌كند؟

دنيزلي مي‌گويد «هم حمله كن، هم دفاع» او بازيكنان را محدود نمي‌كند. باز هم بايد از كريمي تشكر كنم كه با هم بسيار هماهنگيم و در نفوذها جاي خالي مرا پر مي‌كند.

* در مورد گل دوم و آفساید شهرداري تبريز چه نظري داريد؟

به قول دنيزلي آن بازي تمام شد و رفت پي كارش! از شما هم خواهش مي‌كنم آن بازي را فراموش كنيد و به دنبال مقصر نباشيد.

* در خصوص بازي با مس سرچشمه چه نظري داريد؟

در بازي رفت مقابل اين تيم غافلگير شديم و با دو گل از حريف عقب افتاديم و… در اين بازي بايد از همان شروع بازي هوشيار باشيم و به حريف اجازه جولان ندهيم.

* حرف خاصي براي گفتن داريد؟

از هواداران مي‌خواهم با حضور در ورزشگاه تيم را تشويق كنند. هر چند هوا سرد است اما از هواداران تقاضا دارم تيم را تنها نگذارند.

گزارش : 90

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)