مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است، تیم پرسپولیس این بار مقابل استقلال به پیروزی خواهد رسید.

 

علیرضا محمد اضافه كرد: خوشبختانه وضعیت مصدومیت دستم بسیار بهتر شده و می توانم پرسپولیس را در دیدار مقابل استقلال همراهی كنم. شرایط تیم ما بسیار خوب است و اطمینان دارم این بار پرسپولیس و هوادارانش، پیروز بازی شهرآورد خواهند بود.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اظهارات پرویز مظلومی در مورد شكست های پی در پی پرسپولیس گفت: او سرمربی حریف است و باید به حرف هایش احترام گذاشت اما به این شكل كه او می گوید نیست و این بار استقلال را شكست خواهیم داد.

 

وی تصریح كرد: متاسفانه در سه بازی اخیر داوران برای ما بسیار بد قضاوت كرده اند و امیدوارم در این دیدار با اشتباهات داوری رو به رو نشویم. تیم ما با آمدن مصطفی دنیزلی كاملا متحول شده است و برخلاف گذشته در هر بازی برای كسب سه امتیاز به میدان می رویم.

 

محمد خاطرنشان كرد: دنیزلی از زمان حضورش كمك های زیادی به من كرده است و با اعتقادی كه به من داشته باعث شده عملكرد بهتری داشته باشم. مصدومیت های زیاد در بازی های اخیر به شدت مرا اذیت كرده اما با اعتماد دنیزلی هر بار به میادین بازگشته ام.

 

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص رقابت با مهدوی كیا گفت: هیچ رقابتی با مهدوی كیا ندارم و من همیشه سعی می كنم از او برای آینده درس بیاموزم.

 

وی ادامه داد: تا امروز نتوانسته ایم جواب محبت هواداران را بدهیم اما قول می دهیم روزی می رسد كه آنها در 20 دقیقه اول بازی از پیروزی تیم خود مطمئن خواهند شد.

 

وی در پایان خط دفاع پرسپولیس را یكی از مستحكم ترین خطوط دفاعی باشگاه های كشور دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)