مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با نورمحمدي درگير نشدم؛ فقط با هم كري خوانديم.

 

عليرضا محمد ، در مورد خبر درگيري خود با عليرضا نورمحمدي، اظهار داشت: نمي دانم چه كسي اين خبر را به بيرون مخابره كرده است؟ من و نورمحمدي با هم دوست هستيم. دليلي ندارد با هم درگير شويم.


وي افزود: من و نورمحمدي هميشه با هم كري داريم. اين بار كري ما با صداي بلند بود. شايد به همين دليل برخي فكر كرده اند كه با هم درگير شده ايم.

 

محمد درباره اينكه از بازي پرسپوليس لذت مي برد، عنوان كرد: پرسپوليس خوب بازي مي كند. من از بازي تيم لذت مي برم. تيم در 3 هفته گذشته نمايش خوبي داشته است. تيم هفته به هفته بهتر از اين مي شود. با اين شرايط بدني كه اكنون داريم، خوب بوده ايم.

 

مدافع تيم پرسپوليس در باره اينكه چرا كمتر نفوذ مي كند، گفت:

 

 

 

يك مدافع هستم و دليلي ندارد نفوذ كنم. نفوذ من بيشتر به شرايط تيم حريف و بازي بستگي دارد. مهم اين است كه تيم نتيجه بگيرد و در هر بازي 3 امتياز براي پرسپوليس باشد و كمتر گل دريافت كنيم.

 


وي در خصوص اينكه پرسپوليس با وجود تلاشي كه مي كند هر بازي گل مي‌خورد، اظهار داشت: پرسپوليس تيم هجومي است. به همين دليل، اين فرصت براي حريفان پيش مي آيد كه بتوانند گلزني كنند. تيم ها دست و پا بسته نيستند و براي رسيدن به گل تلاش مي كنند و برنامه دارند.

 

وي افزود: پرسپوليس در اين انديشه است كه هر بازي حتي اگر شده، با يك گل ببريم. اسپانيا هم بازي به بازي و با تك گل به فينال رسيد. مهم كسب 3 امتياز است. زدن 4 گل در هر بازي مهم نيست. گذشت آن زمان‌ها كه حريفان مقابل تيم هاي پرسپوليس و استقلال حرفي براي گفتن نداشتند.

 

محمد با اشاره به تيم نفت آبادان و نبود هواداران اين تيم در بازي با پرسپوليس، گفت: به طور حتم نمي شود گفت نفت آبادان با شانس و اقبال توانسته 3 بازي اول خود را ببرد؛ اما ما هم فقط براي 3 امتياز به آبادان مي رويم. اين تيم را با تماشاگر يا بدون تماشاگر شكست مي دهيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)