مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس كه مقابل مس عملكرد قابل قبولي ارائه كرد و يكي از خوب‌هاي تيمش بود درباره اين ديدار و شكست در كرمان مي‌گويد: «فكر مي‌كنم بد موقع گل خورديم اما دوباره موفق شديم جريان بازي را كنترل كنيم. حتي وقتي 10 نفره شديم بازي خوبي ارائه كرديم اما متاسفانه تلاش‌مان به نتيجه نرسيد و شكست خورديم.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «در مجموع تيم ما خيلي خوب بازي كرد. هيچ كس فكر نمي‌كرد 10 نفره به اين خوبي بازي كنيم. ما طوري بازي كرديم كه مس از هجده قدم خودش جلوتر نمي‌آمد و دل به ضد حمله‌ها بسته بود.»

 

محمد مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم نتيجه نهايي اصلا عادلانه نبود و بازي حداقل بايد مساوي مي‌شد.»

 

وي درباره عملكرد خط دفاعي پرسپوليس مي‌گويد: «فكر مي‌كنم در مجموع خط دفاع عملكرد قابل قبولي داشت و با اينكه يك يار كمتر داشتيم اجازه خودنمايي به مهاجمان حريف نداديم.» محمد كه يار مستقيم ادينيو در اين بازي بود در طول 90 دقيقه عملكرد قابل قبولي مقابل اين برزيلي خطرناك داشت.

 

شماره 2 پرسپوليس در اين باره توضيح مي‌دهد: «با ادينيو من تو من بودم و فكر مي‌كنم او نتوانست كار خاصي انجام دهد. ما در طول بازي مدام با هم درگير بوديم اما تقريبا تمام توپ‌هايش را زدم.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «دو هفته قبل ادينيو براي من در هتل المپيك كري خواند. او آقاي گل ليگ است و يكي از بهترين بازيكنان فصل تا اينجاي كار بوده اما من به كمك بچه‌ها اجازه ندادم كاري از پيش ببرد.»

 

محمد درباره اخطارهاي متعدد و صحنه‌هاي پر تعداد داوري در اين بازي مي‌گويد: «خب بازي سخت و سنگيني بود. بازي فوق‌العاده فيزيكي و خشن بود اما در يكي دو صحنه داور بد سوت زد.»

 

وي در ادامه مي‌گويد: «مطمئن باشيد آن خطا روي نوروزي صددرصد پنالتي بود. درباره صحنه قبل از اخراج نورمحمدي هم مطمئنم بازيكن حريف در آفسايد بود اما كمك داور اين صحنه را نديد.»

 

محمد هم مثل بقيه هم‌تيمي‌هايش به اشتباهات داوري عليه پرسپوليس اعتراض دارد: «داوران كلا در صحنه‌هاي تاثيرگذار عليه ما سوت مي‌زنند. مثلا اگر در همان صحنه پنالتي ما را مي‌گرفت همه چيز تغيير مي‌كرد. اين اشتباهات در صحنه‌هاي حساس در روند بازي تاثيرگذار بود و در نهايت به ضرر ما تمام شد.»

 

محمد مي‌گويد: «چند بازي پشت سر هم است كه اين سوت‌هاي داوران به ضرر تيم ما بوده. به نظر من بايد نگاه كارشناسانه‌اي به اين داوري‌ها و اشتباهاتشان شود چرا كه با يك سوت اشتباه زحمت ما به باد مي‌رود.»

 

مدافع راست پرسپوليس در پايان درباره از دست رفتن فرصت صدرنشيني تيمش مي‌گويد: «هنوز اتفاق خاصي نيفتاده است. مطمئنم در خانه سپاهان را شكست مي‌دهيم و دوباره در مسير قهرماني قرار مي‌گيريم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)