پیشکسوت پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا بهترین بازیکن تیم در بازی برابر صنعت نفت آبادان بود.

محمد برزگر با اشاره به بازی برابر صنعت نفت آبادان که منجر به ثبت پیروزی برای این تیم شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نشان داد روند رو به رشد خود را طی می کند و می تواند رفته رفته بهتر از قبل شده و در ادامه فصل بهترین شرایط و نتایج را داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار حریف قدری را پیش روی خود می دید، نفت آبادان تیمی بود که با برنامه و برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بود اما چیدمان خوب کادر فنی و نمایش دلپذیر بازیکنان در تمامی خطوط دست به دست هم داد تا در نهایت برد شیرینی برای پرسپولیس ثبت شود. نفت حریف سرسختی بود و این پیروزی به آسانی به دست نیامد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: برخلاف سال قبل که پرسپولیس تمایل به بازی از کناره ها داشت در بازی های این فصل حرکات عمقی را نیز در دستور کار خود دارد. در بازی های اول فصل ابزار لازم در اختیار کادر فنی نبود اما با توجه به حضور لوکادیا و استفاده از تجربه او این برنامه در دو بازی اخیر شرایط را برای پرسپولیس تغییر داد و شاهد بازی شناوری از پرسپولیس بودیم.

برزگر ضمن تمجید از عملکرد همه بازیکنان پرسپولیس در دیدار این تیم برابر نفت آبادان در خصوص بهترین بازیکن زمین به برنا گفت: لوکادیا از نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نفت بود. البته به نظرم این بازیکن هنوز از شرایط آرمانی به دور است ولی رفته رفته می تواند به شرایط ایده‌آل برسد و کمک بزرگی در خط حمله برای پرسپولیس باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور احتمالی شیخ دیاباته در جمع سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: دیاباته بازیکن خوبی است و تجربه بازی در فوتبال ایران را دارد و از آن مهم تر با فرهنگ و شرایط کشور و فوتبال ما آشنایی دارد. همین مسئله می‌تواند باعث شود او خیلی زود در پرسپولیس جایگاه خوبی را به دست آورد. به نظر من با اضافه شدن لوکادیا و اضافه شدن شیخ دیاباته به جمع پرسپولیسی ها می توان امیدوار بود تمامی مشکلات پرسپولیس در خط حمله به پایان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)