مرجع خبری پرسپولیس:  عليرضا محمد يكي از ملي‌پوشان پرسپوليس با اين باشگاه به توافق رسيد و قراردادش را به مدت دو سال ديگر تمديد كرد.

 

عليرضا محمد به همراه نماينده باشگاه پرسپوليس در هيئت فوتبال قراردادش را ثبت كرد، او دو فصل قبل در دوران مديريت حبيب كاشاني از تيم راه آهن به پرسپوليس آمد و از اين تيم توانست توانست پيراهن تيم ملي را به تن كند.

محمد در مورد تمديد قراردادش گفت:«من به خاطر آقاي كاشاني و هواداران و شخص آقاي دايي با پرسپوليس قراردادم را تمديد كردم و اميدوارم كه بتوانيم در اين فصل روزهاي خوبي را براي هواداران به رقم بزنيم. قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد كردم زيرا تيمي بزرگتر از پرسپوليس وجود ندارد.»

محمد چند پيشنهاد داشت اما حاضر نشد پاي ميز مذاكره با تيم‌هاي ديگر بنشيند و در اولين جلسه با كاشاني قراردادش را تمديد كرد.

 

از جمع 4 ملی­پوش پرسپولیس تو تنها کسی بودی که قرارداد نداشتی،  چقدر مایل بودی در پرسپولیس باشی؟


من اصولا اهل سر و صدا نبودم و نمی خواستم رسانه­ای باشم. من هم پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف داشتم که در صحبت خصوصی به آقای کاشانی گفته­ام. پرسپولیس جایی است که هر کسی آرزو دارد در آن بازی کند و پس از حضور در این تیم به سختی می تواند از آن جدا شود. از بودن در این تیم لذت می برم و به امید خدا با شرکت در جام باشگاه­های آسیا بتوانم به یک تیم خارجی برم.

 

در مورد خریدهای پرسپولیس تا به حال چه نظری داری؟


این چند نفری که تا به حال جذب پرسپولیس شدند و دیگرانی که مدنظر باشگاه هستند، از بهترین های لیگ هستند و با این نفرات سطح کیفی تیم بالا می­رود.

 

در تیم ملی چه اهدافی داری؟

اولین باری نیست که به تیم ملی دعوت شدم. می خواهم اول در پرسپولیس ستاره باشم و بعد یکی از مهره­های اصلی تیم ملی در جام ملت­های آسیا باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)