پرسپولیس علی کریمی را فریاد می زند

مرجع خبری پرسپولیس : بازیكن ملی‌پوش پرسپولیس ضمن انتقاد شدید از همبازیان خود متذكر شد كه جای خالی علی كریمی در تیمش به شدت احساس می‌شود.

علیرضا محمد اظهارداشت : در نیمه اول بازی با استقلال بسیار خوب ظاهر شدیم و چند فرصت گلزنی را از دست دادیم اما در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و 45 دقیقه تحت فشار قرار گرفتیم.

وی ادامه داد : در نیمه اول بارها از جناح راست نفوذ كردم اما در نیمه حتی یك بار توسط هافبك‌های تیم تغذیه نشدم و انگار تیم در این نیمه هافبك دفاعی و نفوذی نداشت.

بازیكن پرسپولیس جای علی كریمی رادر تیمش خالی دانست و گفت : پرسپولیس در میانه میدان جالی خالی كریمی را فریاد می‌زند و به نظر من جدایی این بازیكن تكنیكی و بازیساز نصف توان تیم ما را گرفته است.

او اضافه كرد : در دربی كاملا مشخص بود كه در نبود كریم باقری خط هافبك ما در امر توپ‌سازی برای بازیكنان كناری بامشكل جدی مواجه است و كادر فنی باید یك فكر جدی برای این معضل بزرگ كند.

محمد ضمن انتقاد شدید از عدم دوندگی همبازیانش تصریح كرد : دوندگی در تیم خیلی كم است. بعضی از بازیكنان هنوز درك نكرده‌اند كه پیراهن چه تیمی را بر تن كرده‌اند و در زمین راه می‌روند. مدافع راست پرسپولیس درخصوص اعتراض تماشاگران به نحوه بازی 2 تیم و نتیجه بازی اظهارداشت : هوادار پیروزی می‌خواهد و طرفدار فوتبال زیبا است اما اینكه آنها اعتقاد داشتند بازی تبانی بود را قبول ندارم. این راهم متذكر شوم كه داور می‌توانست یك پنالتی دیگر برای ما بگیرد و روی صحنه گل استقلال هم بازیكنان این تیم اصول جوانمردی را رعایت نكردند.

محمد در خاتمه با اشاره به بازی خوب استقلال در نیمه دوم گفت : استقلال در نیمه دوم بعد از دریافت گل هجوم عجیبی روی دروازه ما‌ آورد و واقعا آنها تیم خوب و كاملی دارند. استقلال در تمرینات ایستگاهی هم بسیار خطرناك است و بازیكنان بلندقامت زیادی دارد كه از قبل كادر فنی گفته بود اگر گل بخوریم روی ارسال از جناحین است و همینطور هم شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)