مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر می‌خواستم از این تیم بروم و در بازیهای آسیایی همراه با پرسپولیس حضور نداشته باشم، برایم سنگین تمام می شد.

گفتگوی”علیرضا محمد” را در ادامه بخوانید:

*چه شد که تصمیم گرفتی 2 سال دیگر در پرسپولیس بمانی؟
– باتوجه به اینکه 2 سال در پرسپولیس بودم و علاقه‌ای که به این تیم داشتم باعث شد تا 2 سال دیگر قراردادم را با این تیم تمدید کنم. از آن جا که می‌خواستم در کشور خودم بازی کنم دیدم بهتر از پرسپولیس تیم دیگری وجود ندارد، بنابراین با افتخار تمام قراردادم را امضا کردم.


*از اینکه قراردادها 2 ساله شده شاکی نیستید؟ شیث 2 سال دیگر هم با پرسپولیس تمدید کرد و مدت قراردادش با این تیم 4 ساله شد؟

– در حال حاضر قانون همین است و باید 2 ساله امضا می‌کردیم. در خصوص شیث هم باید بگویم که سن او از من پایین‌تر است و طبعا با علاقه‌ای که به پرسپولیس داشت 2 سال دیگر تمدید کرد.

*باتوجه به اینکه در اواخر فصل گذشته تنها ملی‌پوش پرسپولیس بودی حفظ تو از سوی این تیم قابل پیش‌بینی بود؟
– در این 2 سال اخیر خیلی زحمت کشیدم و سعی می‌کردم در سمت خودم خوب بازی کنم. واقعا برای موفقیتم زحمت زیادی کشیدم و توانستم نظر کارشناسان را جلب کنم.

*آیا فصل خوبی را سپری کردی؟
– بله با آمدن دایی تیم دچار شوک خوبی شد، همچنین مدیریت بی‌نقص آقای کاشانی هم مزید بر علت شد تا باوجود یکسری بدشانسی‌هایی که داشتیم اما فصل نسبتا خوبی را پشت سر بگذاریم. خدا را شکر توانستیم با قهرمانی جام حذفی خداحافظی خوبی را از لیگ داشته باشیم.

*با توجه به اینکه اکثر بازیکنان جذب شده توسط باشگاه در پست چپ هستند مانند فشنگچی، احتمالا معدنچی و حتی حضور اکبری و شکوری و منصوری در این پست نشان می‌دهد که شما به خوبی توانستید سمت راست این تیم را بیمه کنید و دایی از شما رضایت دارد؟
– در پست من بازیکنان خوبی مانند علی عسگری و نوروزی حضور دارند اما من خیلی زحمت کشیدم. در فصل آینده فصل پرمهره‌ای پیش رو داریم که کار را برای بازی کردن سخت کرده است با این حال هدف من برای فصل آینده این است که در وهله اول دایی و مدیر عامل از من راضی باشند و در وهله دوم اینکه اگر به تیم ملی دعوت شدم بتوانم موفق شوم. همچنین می خواهم همراه با پرسپولیس نیز در آسیا و لیگ موفق عمل کنیم.

*فکر می‌کنی با پرسپولیس بتوانید در آسیا و لیگ موفق عمل کنید؟
– با این مهره‌های خوبی که پرسپولیس جذب کرده رسیدن به این امر مهم دور از دسترس نیست. ما برای فصل آینده واقعا تیم پرقدرتی داریم. امسال با حضور این مهره‌های خوب شرایط سخت شده و رقابت در پرسپولیس فشرده‌تر خواهد شد اما من از رقابت نمی‌ترسم. همیشه رقابت کرده ام و برای رسیدن به هدفم پا عقب نمی‌گذارم.

*خیلی امیدوارانه در خصوص فصل بعد صحبت می‌کنی؟

– بله. این موضوع را هم باید بگویم که ما یک سال زحمت کشیدیم تا پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. حالا که تیم قهرمان شده برای چه باید از پرسپولیس جدا می‌شدم، باید می‌ماندم و در جام باشگاهها برای تیم محبوبم بازی می‌کردم.

* چرا پیشنهاد تیم اماراتی را قبول نکردی؟
– اتفاقا شرایط مالی تیم اماراتی بسیار خوب بود اما حضور پرسپولیس در بازیهای آسیایی و اینکه می‌خواستم به تیم ملی دعوت شوم باعث شد تا قید پیشنهاد خوب امارات را بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)