پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دربی ۹۶ گفت: پرسپولیس در این دربی شرایط خوبی از لحاظ بدنی و نتیجه گیری در لیگ برتر دارد و کاملا آماده نبرد با استقلال است.

علیرضا محمد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دربی ۹۶ در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در این دربی شرایط خوبی از لحاظ بدنی و نتیجه گیری در لیگ برتر دارد و کاملاً آماده نبرد با استقلال است.

وی افزود: نتیجه دربی می‌تواند در بازی‌های بعدی دو تیم تاثیر داشته باشد، چون این بازی، بازی مردم است و برد در آن روحیه مضاعفی به تیم برنده خواهد داد. پرسپولیس در مسیر پنجمین قهرمانی پیاپی قرار دارد و قطعا با انگیزه‌های بالا برای فتح دربی پا به میدان می‌گذارد و بعید است نتیجه را به استقلال واگذار کند.

محمد در رابطه با حواشی دربی و تنش‌هایی که چند وقتی است بین استقلال و پرسپولیس شدت گرفته عنوان کرد: پرسپولیس ۴ سال است حرف اول و آخر را در لیگ می‌زند و استقلال چند سالی است قهرمان لیگ نشده، از این رو مسئولان این تیم دست به هر کاری می‌زنند تا پرسپولیس را به حاشیه برده و ترمز این تیم را بکشند. یحیی و مسئولان تیم هوشیار هستند و حواشی بیرون و داخل بازی را به خوبی کنترل می‌کنند. امیدوارم پرسپولیس با تیزهوشی نمایش خوبی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)