مرجع خبری پرسپولیس : اگر چه حواشی زیادی دور ور تیم پرسپولیس وجود دارد ولی سعی می‌کنیم با آرامش این حواشی را بر روی پرسپولیس بی‌تاثیر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمرینات منظم، موثر و همچنین بالا بردن توان روحی و روانی تیم لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد و با شکست سپاهان این آمادگی را نشان خواهیم داد.

علیرضا محمد در خصوص جام ولایت و بازی‌های پرسپولیس در اینجام افزود: بازی‌های خوبی بود و توانستیم با یک پیروزی مقابل ناسیونال و یک تساوی مقابل استقلال، قهرمان این مسابقات شویم ضمن اینکه این بازی‌ها برای ما با توجه به تعطیلی لیگ موقعیتی فراهم کرد که بتوانیم در مرز آمادگی بمانیم و از شرایط مسابقه دور نشویم.

محمد با جذاب ارزیابی کردن دیدار تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: هر دو تیم بازی زیبای را به نمایش گذاشتند و با اینکه ملی پوشان خود را در اختیار نداشتند یک بازی جذاب را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: اگر چه هر دو تیم برخی بازیکنان فیکس خود را در اختیار نداشتند ولی باز هم بازیکنانی که در زمین حاضر بودند از مهره‌های خوب و تاثیر گذار محسوب می‌شدند.

بازیکن پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن اینجام برای ارزیابی میزان آمادگی خودش یاد آور شد: با توجه به مصدومیتی که داشتم از رقابت‌ها دور بودم و پس از دو ماه برای تیمم بازی کردم تا میزان بهبود مصدومیت و آمادگی‌ام را محک بزنم. خدا را شکر می‌کنم در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌توانم در لیگ به پرسپولیس خدمت کنم.

وی در خصوص علت اخراج خود در دیدار مقابل استقلال گفت: داور می‌توانست در آن صحنه به من کارت ندهد و کار‌شناس برنامه ۹۰ هم همین نظر را داشت، چراکه من با توجه به مصدومیت دستم سعی کردم طوری زمین بخورم که به دستم آسیب دوباره نرسد به همین علت توپ به دستم برخورد کرد و باعث شد با گرفتن کارت دوم اخراج شوم.

محمد در مورد حواشی این روزهای پرسپولیس و نبود شیث و نصرتی در ترکیب این تیم برای ادامه فصل گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که همواره اطراف آن حواشی مختلف وجود دارد ما باید با این حواشی کنار بیایم و آن را به بهترین شکل جمع کنیم و در مورد نبود این دو بازیکن هم در ترکیب تیم باید بگویم که این دو جزء بازیکنان فیکس و تاثیر گذار تیم بودند و مسلما نبودشان بر روند تیم بی‌تاثیر نیست ولی امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای آنها را به خوبی پر کنند.

وی دعوت نشدنش به تیم ملی را به خاطر مصدومیت دو ماهه و عدم بازی درپرسپولیس در این مدت دانست و افزود: از لحاظ توانایی فنی چیزی کمتر از دعوت شده‌ها ندارم تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در این تیم جایگاه خود را محکم کنم.

وی در مورد احتمال تغییرات در کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من یک بازیکن هستم و به طور حرفه‌ای باید به عنوان یک بازیکن وظایف خود را انجام دهم و برای سر بلندی تیمم تلاش می‌کنم و توجه‌ای به این مسائل و رفت و آمد‌ها ندارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)