مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است كه خط دفاعی این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر نیاز به ترمیم جدی دارد.


علیرضا محمد خاطرنشان كرد: متاسفانه مصدومیتم برطرف نشده و بازی مقابل راه آهن را نیز از دست داده ام. در چند دیدار با درد بازی كردم و به شدت اذیت شدم اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط بسیار بهتری دارم و از بازی با فولاد خوزستان در اختیار پرسپولیس خواهم بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص استعفای استیلی گفت: استیلی برای تیم ما زحمات زیادی كشید اما به عنوان یك بازیكن در خصوص مسایل حاشیه ای نظری ندارم و تابع تصمیمات مدیرعامل باشگاه خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینكه پرسپولیس در خط دفاع نیاز به ترمیم دارد، تصریح كرد: تیم ما پس از محرومیت دو بازیكن خود در خط دفاع دچار مشكلاتی شده است كه باید در نیم فصل با جذب بازیكنان جدید مشكلات خود را برطرف كنیم.

 

وی اظهار داشت: به طور حتم با جذب بازیكنان جدید و بازگشت مصدومان وضعیت تیم ما در نیم فصل دوم بسیار بهتر خواهد شد. تیم ما شانس زیادی برای كسب سهمیه دارد و باید بدانیم هنوز یك نیم فصل دیگر از لیگ باقی مانده است.

 

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های بعضی از بازیكنان استقلال پس از دیدار شهرآورد خاطرنشان كرد: متاسفانه بعضی از حرف هایی كه پس از شهرآورد زده شد به هیچ عنوان صحیح نبود و فكر می كنم تنها بازیكنان كوچك می توانند اینگونه حرف ها را به زبان بیاورند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه بزرگ است و اطمینان داشته باشید روز های زیبای ما هم در شهرآورد خواهد رسید ولی در آن زمان هیچگاه این چنین علیه استقلال حرف نخواهیم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)