پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم شرایطی فراهم شود که حقیقی در پرسپولیس بماند.

محمد دایی  درباره بازی پرسپولیس مقابل سورینت عنوان کرد:بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم.به این برد نیاز داشتیم و تلاش بچه ها باعث این پیروزی شد.خوشبختانه دوری دو جلسه ای علی دایی هم از تیم به پایان رسید و از مسابقه بعدی در کنار تیم خواهد بود.من که شخصا در غیاب او خیلی عذاب کشیدم و می دانم سایر بازیکنان هم چنین وضعی دارند.

وی درباره کیفیت زمین بازی تختی گفت:حقیقتا پس از بازی در تختی یاد زمین ورزشگاه آزادی در دهه 60 افتادم.واقعا شرایط بدی را از نظر زمین تجربه کردیم.می توانم بگویم زمین به طور کامل وصله پینه شده بود.

محمد دایی درباره اینکه پرسپولیس پس از 110 هفته صدرنشین شد عنوان کرد:این لطف خدا بود.فکر می کنم آن زمان که پرسپولیس برای آخرین بار صدرنشین شد من در تیم نساجی بودم.خوشحالم که چنین اتفاقی دوباره رخ داد.البته تلاش ما این است در پایان فصل تیم اول باشیم و به روند صعودی مان ادامه بدهیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره شایعه درگیری میان امید عالیشاه و مهدی سید صالحی در جریان مسابقه اظهار داشت:اسم هر گفت و گویی را نباید درگیری گذاشت.من اصلا از چنین بحثی خبر ندارم ولی بین بازیکنان در مسابقات گفت و گو وجود دارد اما اسم این ها را نمی توان درگیری گذاشت.

وی درباره بحث جدایی علیرضا حقیقی از پرسپولیس در نیم فصل گفت:حقیقی دروازه بان بزرگی است.حضور او خیال ما را از هر نظر از دروازه راحت کرده است.امیدوارم شرایطی فراهم شود که حقیقی در پرسپولیس بماند.رقابت میان او و نیلسون و سایر دروازه بانها به موفقیت تیم کمک می کند.

مربی پرسپولیس درباره شایعه مذاکره علی دایی با مهدی رحمتی و دیدار این دو نفر اظهار داشت:من در جریان این مساله نیستم چون هر دقیقه در کنار علی آقا نیستم.البته دایی با شاگردان قدیمی اش رابطه نزدیکی دارد و همین حالا اکثر بازیکنان راه آهن با او تماس می گیرند و درباره مسائل غیر فوتبالی درد دل می کنند و راهنمایی می گیرند.البته در بحث رحمتی من بی اطلاعم و نمی دانم واقعیت دارد یا نه.

دایی درباره شعار علیه سرمربیان پرسپولیس و استقلال در ورزشگاهها گفت:از رسانه ها می خواهم کاری کنند که این مساله به پایان برسد.متاسفانه هر روز این اتفاقات حاشیه ای بیشتر از قبل می شود و شاید به جایی برسد که دیگر نتوان آن را کنترل کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)