پرسپولیس نیوز :مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم ولی هنوز در ابتدای راه هستیم و تا دیدن پرسپولیس واقعی که مد نظر کادر فنی است، چند هفته زمان لازم خواهیم داشت.

محمد دایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: پیروزی در اولین بازی مهم بود تا هم امتیاز لازم را کسب کنیم و هم از نظر شرایط روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیریم ولی ما تازه در ابتدای راه هستیم و تا تبدیل تیم به پرسپولیس واقعی که مد نظر کادر فنی است و هواداران انتظارش را دارند چند هفته زمان لازم داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اولین بازی را انجام می‌دادیم از عملکرد بازیکنان در همه خطوط رضایت داریم. یک نکته در این بازی بعد از پیروزی، این بود که گل نخوریم و این برای ما خیلی مهم بود و در کنار آن بازیکنان توانستند بازی را به خوبی کنترل کنند و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد.

دایی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم چهار، پنج هفته زمان لازم باشد تا تیم به حد قابل قبولی از پتانسیلی که دارد برسد ولی برای شروع بازی خوبی بود.

محمد دایی درباره گلی که آفساید اعلام شد، تصریح کرد: در صحنه‌ای که گل دوم را زدیم، اعتقاد من هم این است که آفساید شد. علی عسگری خودش می‌توانست ضربه را بزند ولی در عین حال باید بگویم روحیه تیمی خوبی به وجود آمده است.

وی در پایان درباره اینکه در سال‌های گذشته، همیشه شاهد غرور بازیکنان پس از کسب یکی، دو پیروزی بوده‌ایم گفت: در این تیمی که ساخته‌ایم این تفکر جایی ندارد. هیچ دلیل برای غرور و سهل‌انگاری نیست. تازه هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما اولین بازی را انجام دادیم و تا پایان فصل بازی‌ها و اتفاقات بسیاری را پیش رو داریم. برای رسیدن به هدفمان که قهرمانی و شادی هواداران است، کارهای زیادی باید انجام بدهیم و توقعات بسیاری وجود دارد که بازیکنان نسبت به آن توجیه هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)