پرسپولیس نیوز : بعد از مطرح شدن این موضوع که هزینه قراردادهای کادر فنی پرسپولیس بالاست و مربیان این تیم و البته علی دایی باید به باشگاه تخفیف بدهند، این بحث به میان آمد که دستیاران دایی با این قضیه چگونه کنار می‌آیند.

محمد دایی در پاسخ به این سؤال که آیا شما هم شروطی برای ادامه همکاری دارید و حاضرید در مبلغ قراردادتان تخفیف بدهید یا نه می‌گوید: «هر چه علی آقا بگوید و هر تصمیمی ایشان بگیرد، من قبول می‌کنم. اگر او تشخیص دهد که قراردادم کمتر باشد، می‌پذیرم و مشکلی ندارم و به قول معروف تخفیف می‌دهیم. (خنده)»

 

او در پاسخ به این سؤال که علی دایی طبق قراردادش در پرسپولیس می‌ماند یا نه می‌گوید: «ظاهراً قرار است همکاری ادامه داشته باشد.حالا کاری به قرارداد نداریم اما مثل اینکه مشکلی نیست و علی آقا می‌ماند.»

 

محمد دایی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید بهتر است چه زمانی تمرینات پرسپولیس شروع شود نیز می‌گوید: «اگر ماندنی باشیم، بهتر است از نیمه خرداد کار را شروع کنیم.»

 

او درباره یارگیری پرسپولیس برای فصل جدید هم گفت: «ما در طول فصل گذشته مشکلاتی داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم. اگر می‌خواهیم تیم‌مان استحکام بیشتری در تمام خطوط داشته باشد، باید در چند پست بازیکن جدید و با کیفیت جذب کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)