مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد مقابل نفت عملکرد قابل قبولی نداشت، او گرمای بیش از حد را دلیل افت فنی اش می داند. محمد پس از مدت ها قفل سکوت را شکسته است.

 

* بازی پر فشارتر از آن بود که تصور می کردیم.

_ حریف از مشکل ما با گرما و رطوبت هوا استفاده کرد. باور کنید حتی نمی توانستیم به راحتی حرکت کنیم، انگار که بخواهی در آب بدوی.

 

* اگر بازی چند ساعت جلوتر برگزار می شد می خواستید چه کنید؟

_ فکر کنم انصراف می دادیم! چون اصلا قابل تحمل نبود.

 

 

* شما که از نظر بدنی شرایط خوبی داشتید؟

 

_  فکر می کنید اگر آمادگی بدنی ام خوب نبود می توانستیم برنده از آن جهنم خارج شویم؟ حالا ببینید کدام تیم می تواند در این ایام در آبادان امتیاز بگیرد.

 

* چرا اینقدر فشار روی خط دفاع زیاد بود؟

_ خدا وکیلی خط دفاعی زحمت کشید. ما و حقیقی به قول شما بازی را در آوردیم. البته خوب شد که بچه ها آن جلو گل را زدند تا با سه امتیاز به تهران برگردیم.

 

* پذیرش این مساله برای هواداران سخت است که پرسپولیس اینطور تحت فشار قرار بگیرد.

_ بیشتر از تیم حریف هوا روی ما فشار می آورد. اگر آن شرایط نبود با اختلاف گل بیشتری به پیروزی می رسیدیم. کم شدن تحرک ما چنین اجازه ای را به نفتی ها داده بود تا فشار بیاورند. البته بعد از گل هم موقعیت های خوبی داشتیم و کم روی دروازه آن فشار نیاوردیم.

 

* در بازی با راه آهن جبران می کنید؟

_ حتما، حتما! باید بعد از مدت ها به صدر جدول برگردیم.

 

* ولی معمولا جلوی تیم های ضعیف به مشکل می خوریم.

_ قبول دارم، نباید اشتباه کنیم. راه آهن گربه سیاه پرسپولیس است. نباید خودمان را مقابل این تیم از پیش برنده بدانیم، تا الان هم بدشانس بوده ایم.

 

* همیشه این حرف ها را می شنویم ولی در عمل …

_ نه! انشالله مثل بعضی بازی ها که مورد نظر شماست نمی شود. فقط می توانم بگویم راه آهن بد موقعی به پست ما خورد. باید ما را به خاطر شکست ببخشند، انشالله بعد از بازی با ما روند نتیجه گیری آن ها هم شروع می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)