دوران مصدومیتم به پایان رسیده

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: دوران مصدوميتم روبه پايان است و اميدوارم هرچه زودتر آماده بازي شوم وبتوانم به تيم خدمت كنم.

عليرضا محمد افزود: از اينكه بازيكنان توانستند در بازي گذشته و مقابل تيم پاس بازي خوبي به نمايش بگذارند و اولين برد تيم رقم خورد، اميدوارم اين برد در بازيهاي آينده تيم نيز تكرار شود.

وي ادامه داد: به دليل مصدوميت نتوانستم در بازي با پاس به ميدان بروم هرچند فكر نمي كنم در بازي با صبا نيز حضور داشته باشم، اما مطمئنم در اين بازي بازيكنان با قدرت تمام صبا را نيز به سرنوشت پاس دچار مي كنند، اين ديدار اولين بازي مقابل هواداران است و به خاطر آنها كه شده بايد بازي را ببريم.

محمد تصريح كرد: دوران مصدوميتم روبه پايان است و اميدوارم هرچه سريعتر آماده حضور در ميادين شوم و بتوانم به تيم خدمت كنم.البته مهم برد تيم است و اين كه چه بازيكني بازي مي كند، تفاوتي ندارد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: از هواداران مي خواهم به استاديوم بيايند وما را تشويق كنند، آنها مطمئن باشند در اين فصل ما به چيزي جز قهرماني فكر نمي كنيم و مي خواهيم ناكامي فصل گذشته را جبران كنيم و اين مهم با حمايتهاي آنها دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)