مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عربستان امن نبود، اما ما رفتيم و آنجا با الاتحاد بازي كرديم.

 

عليرضا محمد در مورد ديدار تيم‌هاي ذوب‌‌‌آهن و پرسپوليس كه منجر به برد 3 بر صفر سرخ‌پوشان شد، گفت: با تمام قوا به اصفهان رفتيم و خيلي اميد داشتيم دست پر از ميدان خارج شويم. خوشحالم كه با همت و غيرت بازيكنان به 3 امتياز شيرين رسيديم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه فكر مي‌كرد پرسپوليس با 3 گل ذوب‌‌‌آهن را شكست دهد، گفت:‌ ذوب‌‌آهن از بهترين‌هاي ايران و آسيا است و باور كردن اين موضوع برايمان سخت است، اما مطمئن بوديم مي‌توانيم از اين ديدار امتياز كسب كنيم.

محمد در مورد حاشيه‌سازي عربستاني‌ها و ادعاي آنها مبني بر عدم سفر به ايران تأكيد كرد: واقعاً اين ادعا خنده‌دار است. از آنها سؤال مي‌كنم مگر كشور شما امن بود كه ما با سفر به آنجا مقابل الاتحاد بازي كرديم؟ اگر از پرسپوليس مي‌ترسيد چرا اين ادعاها را مطرح مي‌‌كنيد!

وي افزود: در بهترين شرايط قرار داريم و مي‌خواهيم بلايي كه سر ذوب‌‌آهن در آورديم را در ليگ قهرمانان آسيا با حضور 100 هزار نفر بر سر بنيادكار هم دربياوريم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينكه پس از مصدوميت تا چه اندازه آماده است؛ گفت: به مرز آمادگي 70 درصدي رسيده‌ام. بازي به بازي بهتر مي‌شوم و مي توانم بيش از پيش به پرسپوليس كمك كنم. با اينكه درد دارم اما براي تيم محبوبم با تمام وجود تلاش مي‌كنم و درد برايم معنا نخواهد داشت.

وي همچنين در مورد آينده پرسپوليس در رقابت‌هاي امسال يادآور شد: اميدوارم با اين پيروزي جهش خوبي داشته باشيم و از اين پس به راحتي امتيازها را از دست ندهيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)