خبرگزاری پرسپولیس :  مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی نتیجه بازی مان مقابل کره‌جنوبی امکان پذیر نیست، اما باید مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

محمد قاضی مهاجم تيم ملي فوتبال پس از تمرين امروز اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: تيم ملي نياز به حمايت دارد. همه بايد كمك كنيم كه در بازي حساس با كره جنوبي با نتيجه‌ي خوبي از زمين خارج شويم.

وي افزود: در كشورهاي ديگر در اين موقعيت‌هاي سرنوشت‌ساز همه دست به دست هم مي‌دهند تا تيمشان موفق باشد. فكر مي‌كنم بهتر است در اين‌جا هم به جاي برخوردهاي منفي از تيم ملي حمايت كنيم. ما مقابل كره جنوبي كار سختي داريم اما اميدوارم كه با پيروزي در اين مسابقه راه صعود را براي خود هموار كنيم.

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در گروه‌مان صعود کنیم و می‌دانم که در این راه از رسانه‌ها تا مردم به ما کمک می‌کنند. ما باید به هم به جای انرژی منفی انرژی مثبت بدهیم و باید برای تیم ملی وقت بگذاریم.

قاضي درباره‌ي تحريم رسانه‌ها توسط ملي‌پوشان كه با بيانيه آنها به نوعي به فراموشي سپرده شد، گفت: من از موضوع تحريم رسانه‌ها و مصاحبه نكردن با مطبوعات بي‌اطلاعم. امروز كي‌روش به من گفت مصاحبه كن و من هم اين كار را انجام دادم. البته در اين موضوع يك سري بي‌مهري‌ها هم وجود داشت كه تصمیم گرفتیم مصاحبه نکنیم و ديگر حل شده است.

قاضی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند اندوخته 4 امتیازی ایران برای رسیدن به جام جهانی کم باشد، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست. ما باید مقابل کره جنوبی نتیجه بگیریم. این بازی هم مثل تمام مسابقات است ولی نمی‌توانم این مسابقه را پیش بینی کنم.

ملي‌پوش پرسپوليس در پايان گفت: تمرين‌هاي اصلي تيم ملي از روز دوشنبه شروع مي‌شود. اگر بخواهيم به جام جهاني صعود كنيم بايد اين بازي را با موفقيت پشت سر بگذاريم. منتظر حمايت رسانه‌ها و مردم هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)