خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌های آینده پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر تلاش می کنم.

محمد قاضی درباره شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل راه آهن اظهار داشت: خوشبختانه پس از اینکه تیم ملی در یک بازی بسیار خوب کره جنوبی را شکست داد، ملی پوشان پرسپولیس هم با روحیه بسیار عالی و خوب به اردوی پرسپولیس برگشتند و همانطور که همه دوست داشتند یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: به نظرم با توجه به شناخت حریفان از یکدیگر تمام بازی های لیگ سختی خاص خودش را دارد اما پرسپولیس در بازی برابر راه آهن پس از مدت‌ها بدشانسی را کنار زد و با گل زود هنگام اجازه نداد تا راه آهن نبض بازی را در دست بگیرد، اما بازی مقابل راه آهن 3 امتیاز داشت و دیگر تمام شد.

قاضی ادامه داد: برای ادامه دادن روند موفقیت‌های خودمان قطعا باید نیم نگاهی هم به بازی‌های خارج از خانه داشته باشیم. ما روز جمعه کار بسیار سختی را در برابر مس کرمان که بازیکنان باتجربه و بسیار خوبی را در تیم خود جا داده، داریم، اما قطعا برای گرفتن امتیاز کامل بازی تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

مهاجم پرسپولیس که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد درباره نیمکت نشینی‌اش گفت: در بازی‌های آینده برای رسیدن به ترکیب پرسپولیس و قرار گرفتن در بین دو مهاجم ثابت باید بیشتر تلاش کنم. بالاخره پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است و همانطور که بارها گفته‌ام فقط دو بازیکن می‌توانند در خط حمله بازی کنند. در حال حاضر به نظرم آرامش رمز موفقیت پرسپولیس است و باید همین روند را برای رسیدن به نتایج بهتر ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)