خبرگزاری پرسپولیس : حضور محمد قاضی در خط حمله پرسپولیس این امیدواری را در ابتدای فصل به هواداران سرخپوش داد که تیمشان برای بازکردن دروزاه حریفان مشکلی ندارد.

 اما مصدومیت 2 ماهی است که گریبان وی را گرفته و پس از به ثمر رساندن گل ششم پرسپولیس مقابل پیکان و مصدوم شدن در اردوی تیم ملی تا کنون نتوانسته دقایق زیادی به میدان برود.

قاضی پس از گذراندن دوران مصدومتیش روزهای پرکار و تمرین های پرفشاری را گذراند ولی در دو هفته اخیر چندان به بازی گرفته نشد . مهاجم ملی پوش پرسپولیس در مورد شرایط بدنی اش گفت : خداراشکر در وضعیت خوبی به سر می برم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام اما باید در شرایط مسابقه قرار گیرم تا آمادگی ام افزایش یابد .

در خبرها آمده بود قاضی پس از پایان مسابقه پرسپولیس – داماش  با ناراحتی رختکن را ترک کرده و حاضر به مصاحبه نشده است. وی در پاسخ به علت بروز چنین مساله ای گفت :  بحث ناراحتی در کار نبوده من زودتر از ورزشگاه بیرون رفتم چون می خواستم تمرین کنم ! محمد قاضی در پایان تاکید کرد  : 2 روزی بود که بدلیل دیدار با داماش نتوانسته بودم تمرین کنم به همین دلیل بلافاصله بعد از اتمام مسابقه به ورزشگاه  درفشی فر رفتم و تمرین کردم تا از لحاظ بدنی افت نکنم.

باید دید گل محمدی چه زمانی از این مهاجم پرانگیزه در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد در حالی که پرسپولیس دو بازی است زیاد گل نمی زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)