مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد، مدافع ملى پوش سرخ پوشان معتقد است پرسپوليس با حفظ اسكلت اصلى تيمش و جذب مهره هاى لازم، اين توان و پتانسيل را دارد كه در هر ۳ جام موفق باشد.

محمد به سوالات ما پاسخ هاى جالبى داد كه خواندن آن خالى از لطف نيست.


• از تعطيلات بگو؟

– بعد از يك دوره پر فشار بازى در ليگ و متعاقب آن حضور در جام حذفى، تعطيلات و استراحت لازم بود تا خستگى اين دوران را ازبدن هايمان خارج كنيم. البته تعطيلات ما استراحت صددرصد و مطلق نيست ما در كنار استراحت به بدنمان، از انجام تمرين غافل نيستيم تا با شروع تمرينات با مشكلى مواجه نباشيم.


• با فلاش بكى به عقب، در مورد عملكرد پرسپوليس در فصلى كه گذشت، صحبت مى كنى؟

– ما امسال در ۲ جبهه برنامه داشتيم. در ليگ تلاش ويژه اى داشتيم تا بتوانيم بهترين عنوان را مال خود كنيم. البته قبول دارم كه اشتباهات خودمان باعث شد امتيازات زيادى را از دست بدهيم. امتيازاتى كه سبب شد كه فرصت رسيدن به عنوان دلخواه از دستمان برود ولى با حضور على دايى در كادر فنى شرايطمان تغيير كرد و اين شوك مثبت باعث شد بازگشت دوباره اى داشته باشيم. ولى با تمام اين تلاشها، نتوانستيم به هدفمان در ليگ برسيم اما خوشبختانه با وجود اتفاقات ليگ، درجام حذفى، به آنچه خواستيم رسيديم و با كسب عنوان قهرمانى، به نوعى ناكامى مان را در ليگ جبران كرديم.


• پرسپوليس قبل از شروع سال جديد و در روزهاى پايانى سال، پرانگيزه و پرتلاش در ليگ مى جنگيد. ۷ برد متوالى نشان دهنده اين مساله بود ولى انگار به يكباره پرسپوليس از انگيزه خالى شد و چند نتيجه نااميد كننده گرفت؟

– متاسفانه ما در بازى ملوان، نوار پيروزى هايمان پاره شد و اين باعث شد شانس بزرگى را براى تداوم موفقيت هاى خود از دست بدهيم. در آن بازى ما بازى را با نتيجه تساوى به پايان رسانديم. اين درست در شرايطى بود كه تمام رقبا و حريفان ما پيروز شدند و اين مساله در روحيه ما تاثير منفى گذاشت و شانس بزرگى را براى رسيدن به بالاى جدول از دست داديم. البته اين باعث بى انگيزگى و تخليه انرژى ما نشد ولى وقتى شرايط را در ليگ اينگونه ديديم برنامه اصلى مان را روى جام حذفى چيديم تا در آن فرصت نهايت استفاده را ببريم.


• حالا از شرايط خودت بگو. آيا از عملكردت در فصلى كه گذشت راضى هستى؟

– تا حدود زيادى بله. اين مساله را مى توانيد از كادر فنى هم سوال كنيد. در فصلى كه پشت سر گذاشتيم چه در زمان كرانچار و چه در زمان حضور على آقا تمام تلاشم را بكار گرفتم تا آنچه را مربيان از من مى خواستند به خوبى به مرحله اجرا درآورم. جز يك يا دو بازى كه كل تيم در شرايط خوب و ايده آل نبودند، فكر مى كنم توانسته ام رضايت كامل كادر فنى را به خود جلب كنم.


• آيا به آن اهدافى كه اول فصل در ذهن خود مرور مى كردى، رسيدى؟

– من در اول فصل با اين ذهنيت كارم را در پرسپوليس شروع كردم كه بتوانم جايگاه ثابت و خوبى در تركيب پرسپوليس بدست آورم و بهترين نمايش را براى تيم محبوبم داشته باشم ضمن اينكه بار ديگر در اردوى تيم ملى حضور پيدا كنم مساله اى كه تا حدود بسيار زيادى به آن دست پيدا كردم.


• و براى فصل آينده چه هدفى را دنبال مى كنى؟

– خوشبختانه با عملكرد خوبى كه در پرسپوليس داشتم، بار ديگر به تيم ملى و پيراهن با ارزش آن رسيدم و جز اينكه مى خواهم در فصل بعد هم در مرحله باشگاهى مهره مثمرثمر و اثر گذارى براى تيم خود باشم، هدف ويژه اى كه دنبال تحقق آن هستم اين است كه بتوانم در تيم ملى نيز جزو ۱۱ نفر اصلى باشم و در جام ملتها بتوانم جايگاه ثابتى در تيم ملى ايران بدست آورم. هدفى كه با تلاش و كوشش بيشتر رسيدن به آن را دور از دسترس نمى بينم.


• آينده پرسپوليس در فصل آينده را چطور پيش بينى مى كنى؟
– به اعتقاد من پرسپوليس اين توان و پتانسيل را دارد كه در فصل آينده ۳ جام پيش  رويش را مال خود نمايد. البته اين مهم بدست نمى آيد مگر با تلاش و كوشش بيشتر و اجراى دقيق برنامه هاى كادر فنى. ما اگر مى خواهيم سال آينده تيم قوى را روانه مسابقات كنيم بايد ضمن اينكه نقاط ضعف خود را ترميم مى كنيم و نفرات خوبى را در فصل نقل و انتقالات بگيريم با يك بدنسازى و آماده سازى ويژه خود را آماده حضور در ۳ جام نماييم. دفاع از عنوان قهرمانى در جام حذفى، قهرمانى در ليگ و حضور موفق و در نهايت قهرمانى در آسيا براى ما ميسر نمى شود مگر اينكه تلاش و برنامه ريزى را در دستور كار خود قرار دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)