مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم هرچه زودتر تكليف پرسپوليس مشخص شود تا ما بازيكنان از روي سكوها ناسزا نشنويم.

عليرضا محمد در مورد وضعيت خود با باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: ما هم از اينكه تكليف تيم مشخص نيست ناراحت هستيم و مي خواهيم از اين وضعيت خارج شويم. تا وقتي سرمربي تيم مشخص نباشد بازيكنان هم براي قرارداد ترديد دارند.
وي افزود: با من براي تمديد قرارداد چند بار تماس گرفته اند اما به آقاي انصاري فرد گفته‌ام كه اول بايد تكليف سرمربي مشخص شود. در بحث مالي هم اميدوارم با اين تيم دچار مشكل نشوم.
محمد با اشاره به بازي هاي فصل گذشته تصريح كرد: سال گذشته به دليل اينكه بدنسازي خوبي نداشتيم در طول فصل دچار مشكل شديم و شاهد بوديد كه در بعضي از بازي ها چطور هواداران از روي سكوها به بازيكنان ناسزا گفتند. دلم نمي خواهد امسال چنين اتفاقي برايم رخ دهد.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: هواداران هم از تيم خود توقع تيم بهتري را دارند اما آنها نمي دانند كه اين مديريت است كه بايد درست تصميم بگيرد. همين امسال ما هنوز سرمربي نداريم اما تيم هاي ديگر اردو‌هاي خود را آغاز كرده ‌اند. با اين وضعيت كه اكثر بازيكنان به استراحت پرداخته اند تا بدن ها براي بازي ها آماده شود زمان لازم داريم. با اين شرايط پرسپوليس در نيم فصل اول نتيجه نمي گيرد.
محمد عنوان كرد: از تيم هاي ديگر هم پيشنهاد دارم اما اميدوارم بتوانم با پرسپوليس مشكلاتم حل شود. بايد قراردادم درست شود. سال قبل منافع باشگاه را در نظر گرفتم و امسال توقع دارم كه آنها هم منافع من را هم در نظر بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)