مرجع خبری پرسپولیس : سال گذشته به همراه صبا در فينال جام حذفى مغلوب پرسپوليس شد و قهرمانى در اين جام را از دست داد. بعد از جدايى از صبا به پرسپوليس آمد اما در اولين ديدار خارج از خانه مقابل صبا، با پرسپوليس شكست خورد. نورى در بازى مقابل صبا گلزنى كرد اما حتى گلزنى او هم مانع از شكست پرسپوليس نشد و تيم قرمزپوش پايتخت با نتيجه ۲ بر يك مغلوب صبا شد.


• اولين ديدار خارج از خانه را مقابل تيم سابقت واگذار كرديد. در خصوص اين بازى صحبت كن؟
– كيفيت زمين چمن ورزشگاه افتضاح بود. ما بازى را به خوبى شروع كرديم اما گل بدى كه دريافت كرديم كمى روى كار تيم تاثير گذاشت. با اين حال فكر مى كنم بازى ۹۰ دقيقه يك طرفه به سود ما جريان داشت و حق ما باخت نبود. در حالى كه موقعيت هاى بسيار خوبى نيز روى دروازه حريف به وجود آورديم اما روى اشتباه خودمان ۲ گل دريافت كرديم و فوتبال آن روى ديگرش را هم به ما نشان داد كه هميشه تيمى كه فوتبال بهترى بازى مى كند برنده نيست.

 

• انگيزه اى براى بازى مقابل تيم سابقت نداشتى؟
همه تيمها براى ما تيم سابق است و صبا و سپاهان ندارد اما مى توانستيم با ۲ يا ۳ گل صبا را شكست دهيم اما متاسفانه شكست خورديم.

 

 

• بسيارى عملكرد ضعيف خط دفاع و دروازه بان را علت اصلى اين شكست مى دانند.
– نه به نظر من مقصر همه هستند. ما دوست داشتيم اين بازى را هم مى برديم اما شكست خورديم. با اينحال به نظرم وقتى تيم شكست مى خورد يعنى همه بد بوده اند و از غلامرضا رضايى تا حقيقى همه مقصرند.

 

• نبود كريم باقرى چقدر در اين بازى تاثيرگذار بود؟ به نظرت خط هافبك در نبود وى چه عملكردى دارد؟
– كريم باقرى هميشه تاثيرگذار بوده و هست و نبودش قطعاً در تيم تاثير دارد. با اينحال ما مشكلى در خط هافبك در بازى با صبا نداشتيم و موقعيت سازى هم كرديم اما روى ۲ اشتباه بچه گانه بازى را واگذار كرديم.

 

• چرا ضربه پنالتى را شما نزديد؟
– پنالتى زن اول تيم ما مازيار زارع است و نفر دوم نيز تياگوست. با اينحال به نظرم قسمت بود كه ما با زنده باشيم و پنالتى نيز از دست رفت.

 

• مدعيان قهرمانى مثل استيل آذين و ذوب آهن حالا در جايگاه بهترى نسبت به پرسپوليس ايستاده اند. از مدعيان عقب نمى مانيد؟
– نه تازه هفته دوم است و ما زمان زيادى فرصت داريم. حق ما در اين بازى باخت نبود هر چند كه با برد سايپا در هفته بعد دوباره به روال عادى بر مى گرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)