مرجع خبری پرسپولیس : «محمدنورى هافبك تيم پرسپوليس نتيجه نگرفتن تيمش را كمبود بازيكن موثر در تيم دانست. در ادامه گفتگويى با وى انجام داديم تا از اوضاع و احوال پرسپوليس باخبر شويم.

 

* ۴ شكست پى در پى، فكر نمى كنى اين نتايج براى تيمى كه ادعاهاى قهرمانى دارد قابل قبول نيست؟
– حرف شما درست است اما وقتى تيم چند بازى را مى بازد و فشار رسانه ها و هواداران به آن وارد مى شود ناخودآگاه به سمت نتيجه نگرفتن مى رود. ما بيشتر از هر چيزى به آرامش نياز داريم تا بتوانيم به شرايط سابقمان بازگرديم.

 

* چه عاملى باعث شد كه پرسپوليس دچار افت شود؟

 

– ما در اين مدت يكسرى بازيكن مصدوم و محروم داشتيم! و بازيكنان ملى پوش نيز از ما جدا مى شدند و در بازگشت به علت خستگى آن كارايى لازم را در تمرين از خود نشان نمى دادند.


* يعنى تيم بزرگى مثل پرسپوليس به چند بازيكن متكى است؟
– متأسفانه تيم ما بازيكن جايگزين خوب ندارد و همين مسأله باعث مى شود در صورت مصدوم شدن يا محروم شدن بازيكنان، تيم ما نتواند نتايج لازم را بگيرد. علاوه بر اين، مسائل داورى نيز لطمه زيادى به ما وارد كرد. در بازى مقابل تراكتور ما همه بازيكنانمان را در اختيار داشتيم اما ضعف داورى باعث شد در شرايطى كه تيم برتر ميدان بوديم بازى را واگذار كنيم.

 

* جدا شدن باقرى تا چه حد تاثيرگذار بود؟
– آقا كريم بزرگ تيم ما بود كه متأسفانه به علت برخى مسائل تصميم به جدايى گرفت. وجود وى در داخل زمين باعث دلگرمى همه بازيكنان بود و مسلما رفتن رهبر بزرگى مثل او ضربه زيادى به تيم وارد مى كند.

 

* با همه اين صحبت ها و حواشى، بازى با صبا را چگونه ارزيابى مى كنى؟
– تمام هدف ما اين است كه با پيروزى در اين مسابقه بتوانيم از اين بحران خارج شويم و به جمع مدعيان باز گرديم. تيم صبا تيم خوبى است و ما نبايد آنها را دست كم بگيريم. اميدوارم كه هوادارانمان ما را تنها نگذارند و در اين شرايط كه به آنها نياز داريم براى حمايت ما به ورزشگاه بيايند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)