مرجع خبری پرسپولیس : هر ۴ گل تيم پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر را بازيكنان جديد این تیم به ثمر رسانده اند. یکی از این بازیکنان محمد نورى هافبك ميانى پرسپوليس است که با وی  همكلام شديم تا از آخرين وضعيتش با خبر شويم:


• بازى با سايپا چطور بود؟
– بازى سختى بود تيم سايپا هم به مانند ما بازى قبلى خود را واگذار كرده بود و براى برد به زمين آمده بود اما در فوتبال هر تيمى كه بهتر از موقعيت هاى از دست رفته استفاده كند پيروز مى شود و توانستيم در روزى كه از همراهى هوادارانمان منع شده بوديم به پيروزى برسيم.


• نبود هواداران در روند بازى تاثير نداشت؟


– حضور هواداران در استاديوم مسلما شور و هيجان بيشترى به بازى مى بخشد و باعث مى شود انگيزه بازيكنان بالا برود اما خوشحالم كه در نبود آن ها هم پيروز شديم تا به نوعى جاى خالى آن ها را پر كرده باشيم.

 

• يك باخت، يك برد، مسئله اى كه هواداران را نگران مى كند در اين باره چه نظرى داريد؟


– ما تازه در اول راه هستيم و قضاوت كردن در مورد عملكرد تيم خيلى زود است. هواداران واقعى ما با صبر و حوصله اين جريانات را تحمل مى كنند و كسانى كه با يك باخت به دنبال حاشيه سازى براى تيم هستند هوادار ما نيستند ما تا به اينجاى كار نيز بد نتيجه نگرفتيم و بازى به بازى بهتر خواهيم شد.

 


• بازى سختى در آبادان پيشرو داريد بازى با نفت را چطور پيش بينى مى كنيد؟


– من فكر نمى كنم كه بازى با تيم نفت آبادان بازى سختى باشد. درست است كه اين تيم ۳ بازى اول خود را با برد پشت سر گذاشته اما دليل نمى شود كه بخواهيم نگران اين بازى باشيم. آن ها را دست كم نمى گيريم اما نبايد فراموش كرد كه پرسپوليس تيم بزرگى است و بازيكنان خوبى در اختيار دارد. اميدوارم كه با پيروزى در اين بازى بر روى غلطك برد بيفتيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)