مرجع خبری پرسپولیس : روز پنج‌شنبه شاگردان علي دايي بعد از چند سال، دست خالي از تبريز بازگشتند تا چهارمين شكست متوالي هفته‌هاي اخير اين تيم رقم بخورد.

 

محمد نوري درباره بازي و شكست تيمش اينطور حرف مي‌زند: «پرسپوليس مقابل تراكتور خوب بازي كرد و انصافاً برابر هواداران تراكتور بازي بهتري را انجام داد اما نتوانستيم از موقعيت‌هايمان بهره ببريم و حريف از يك موقعيت خود به بهترين نحو استفاده كرد كه البته پنالتي هم درست نبود.

 

هرچند من قصد ندارم درباره داوري صحبت كنم چون هرچه اعتراض كرديم فايده‌اي نداشت و ديگر خسته شديم. با همه اين اوصاف ما بازي را واگذار كرديم تا چهارمين شكست را متحمل شويم. مطمئن هستم با يك برد از بحران خارج مي‌شويم.»

 

 

او نتيجه را عادلانه نمي‌داند: «به هيچ وجه نتيجه عادلانه نبود. اميدوارم صبا را ببريم تا از اين وضعيت خارج شويم. ضمن اينكه دليل خاصي براي اين وضعيت نمي‌توان پيدا كرد و اين باخت‌ها حقمان نبود؛ مثل بازي با پيكان كه حريف 3 بار حمله كرد و هر 3 بار تبديل به گل شد. در اين بازي هم پنالتي به سود حريف گرفته شد كه از ديد من بازيكن ما خطايي را روي بازيكن حريف در درون محوطه جريمه مرتكب نشد و با همين پنالتي ما بازي را باختيم.»

 

او بازي تيمش را در دقايق پاياني احساسي توصيف مي‌كند: «متأسفانه در دقايق پاياني احساسي بازي كرديم و به اين موضوع فكر مي‌كرديم كه هرچه زودتر گل بزنيم.» هافبك پرسپوليس از درگيري‌اش با جاسم كرار مي‌گويد: «جاسم كرار در صحنه‌اي از بازي حسين بادامكي را به شدت زد و پس از آن هم قصد كتك كاري داشت كه من خواستم او را از بازيكن تيم‌مان جدا كنم كه جاسم با مشت به صورت من زد. فكر مي‌كنم حق جاسم فقط اخراج و تصميم داور كاملاً درست بود.»

 

بازيكن پرسپوليس از نحوه برخورد تماشاگران تبريزي حرف مي‌زند: «از پرتاب بطري به آن صورت كه در بازي‌هاي قبل شاهد بوديم، خبري نبود اما آنها به ما فحاشي كردند البته من تركي بلد نيستم و فحش‌هاي آنها را متوجه نشدم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)