استقلالی‌ها نظر مردم را بپذیرند

مرجع خبری پرسپولیس: محمد نوری در بازی با نفت محمود آباد دو گل زد و دو پاس گل داد، بازیکنی که در داربی شصت و نهم هم یک گل صحیح زد. گلی که به اعتقاد وی در صورت پذیرفته شدن نتیجه داربی را به سود قرمزها رقم می‌زد.

 

نظرت در مورد این بازی چیست؟

بازی واقعا خوب بود. تیم حریف هم بازی خوبی را انجام داد آنها در دفاع به شکل فشرده بازی می‌کردند. اما خدا را شکر موفق شدیم پنج گل بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم تا شاید اندکی از ناراحتی هواداران بابت اتفاقات بازی داربی کاسته شود.

 

آیا به بازی با نفت محمود آباد به عنوان نوعی مسابقه دستگرمی هم نگاه می‌کردید؟

 

نه این یک بازی جدی و مشکل بود. این حرف‌ها را در مورد جام حذفی نمی‌توان زد چون خطر روی دادن هر اتفاقی در این مسابقات وجود دارد. حریف ما تیم خوبی بود و اگر به پرسپولیس نمی‌خورد می‌توانست به مراحل بالاتر هم صعود کند. این بازی به هیچ وجه حکم یک بازی دستگرمی را نداشت.

 

پرسپولیس چند بازی مهم را در هفته‌های آینده در پیش دارد، نظرت در مورد این بازی‌ها چیست؟

در واقع باید گفت همه بازی‌های ما مهم هستند. برای تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان، بازی آسانی وجود ندارد چون همه تیم‌ها در برابر این تیم‌ها با انگیزه مضاعف به میدان می‌آیند. ما در دیدارهای پیش رو با هدف رسیدن به صدر جدول و با تمام توانمان به میدان خواهیم رفت.

 

بعضی از استقلالی‌ها معتقدند که اگر گل تو پذیرفته می‌شد هم بازهم پرسپولیس برنده بازی نمی‌بود.

در مورد آن صحنه همه کارشناسان رای به این دادند که کمک داور اشتباه کرده و گل من کاملا صحیح بود. علاوه بر این در نظر سنجی برنامه نود هم اکثر کسانی که اس ام اس زده بودند موافق این نظر بودند که در صورت پذیرفته شدن آن گل صحیح، پرسپولیس در آن دیدار پیروز می‌شد. به اعتقاد من نظر مردم را باید پذیرفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)