مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه حقش بود به تيم ملي دعوت شود گفت: البته از اينکه خط خوردم ناراحت نيستم زيرا مربيگري سليقه‌اي است و بايد با تلاش بيشتر در اردوهاي بعدي شرکت کنم.

 

محمد نوري ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايط تيم درحال حاضر خوب است و اميدوارم با تمرينات مطلوب براي حضور در ليگ برتر آماده شويم و در مسابقات داخلي و خارجي عملکرد بهتري داشته باشيم. البته خوشحالم که فصل گذشته توانستيم به قولي که به هواداران داده عمل کرده و يک جام بگيريم که اميدوارم اين موفقيت امسال هم تکرار شود.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه چرا در فهرست نفرات تيم ملي براي حضور در اردوي اتريش قرار ندارد افزود: حقم بود در اين اردو حضور داشته باشم گرچه در اواخر فصل مصدوم شدم اما در بازي فينال جام حذفي عملکرد خوبي داشتم و مي توانستم به تيم ملي دعوت شوم حتي من فکر مي کردم جزو 11 نفر اصلي باشم اما اين حق سرمربي است که بازيکنان را انتخاب کند.

 

 

وي ادامه داد: ناراحت نيستم که دعوت نشدم زيرا مربيگري سليقه اي است اما تلاش مي کنم که در اردوهاي بعدي و مسابقات آينده تيم ملي بتوانم نظر سرمربي را جلب و در اردوها حضور داشته باشم.

 

نوري در مورد حضور علي کريمي در تيم پرسپوليس اظهار داشت: اينجا خانه علي کريمي است و بهترين خاطرات را در اين تيم داشته و هوادارانم بسيار خوشحالند که وي به اين تيم برگشته است. کريمي بازيکن بزرگي است اما اين به نظر سرمربي بستگي دارد که از نفرات در چه پستي استفاده کند. قطعا من مي توانم با کريمي زوج خوبي را تشکيل دهم اما همه چيز به نظر استيلي بستگي دارد.

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه علي دايي هم مي توانست در پرسپوليس با توجه به شرايط موجود شرايط خوبي را کسب کند در پايان گفت: 4-5 روز است که با استيلي کار مي کنم وي مربي خوبي است که بازيکن بزرگي هم بوده اميدوارم امسال هم به همراه استيلي بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)