مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این بازی برای ما سخت‌تر از بازی با صنعت نفت است چون آنها نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و در بازی مقابل ما دنبال این هستند که خودی نشان دهند.

“محمد نوری” در خصوص دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که در پایان نتیجه آن به نفع ما رقم خورد. گرمای بیش از حد هوا واقعا در جریان بازی تأثیرگذار بود، به نحوی که اگر می‌خواستیم بدویم 10 دقیقه بیشتر دوام نمی‌آوردیم. فکر نمی‌کردم بازی در آبادان اینقدر سخت باشد.

وی ادامه داد: صنعت نفت تیم خوبی است اما ما مستحق برد بودیم و حق ما 3 امتیاز بود که آن را کسب کردیم. ما موقعیتهای بسیار خوبی ایجاد کردیم که تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد اما مهم این بود که دست پر از آبادان برگردم.

 

هافبک پرسپولیس درباره اعتراضاتی که صنعت نفتیها به قضاوت این بازی داشتند،‌ تصریح کرد: معمولا تیمی که می‌بازد به داوری اعتراض دارد اما به نظر من اینطور نبود. بازیکنان نفت در محوطه 18 قدم خود را به امید اعلام پنالتی به زمین می‌انداختند اما معتقدم داور به خوبی قضاوت کرد.

نوری در خصوص دیدار فردا(پنجشنبه) تیمش مقابل راه‌آهن نیز تصریح کرد: راه‌آهن تیم خوبی است که مربی کاربلدی آن را هدایت می‌کند. این بازی برای ما سخت‌تر از بازی با صنعت نفت است چون آنها نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و در بازی مقابل ما دنبال این هستند که خودی نشان دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)