پرسپولیس نیوز :  محمد نوری براساس استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ مشکلی برای بازی مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ندارد.

نوری در بازی مقابل استقلال کارت زرد دریافت کرده بود.

 

همچنین کادر فنی پرسپولیس در جلسه ای که امروز برگزار کرد به این جمع بندی رسید، با توجه به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های سخت در سه هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز اگر سرخپوشان بتوانند نتایج لازم را در هفته های باقیمانده کسب کنند می توانند امتیازات عقب افتاده را جبران کنند.

پرسپولیس امروز ساعت 16 به سمت تبریز پرواز می کنند و در هتل شهریار این شهر مستقر می شود و سه شنبه شب نیز به تهران بازخواهند گشت.

همچنین مشکل مبلغ چک نیلسون دروازه بان پرسپولیس که به جای رقم 500 میلیون ریال مبلغ 50 میلیون ریال ذکر شده بود نیز امروز حل شد.

بازیکنان پرسپولیس تا این لحظه 50 درصد مطالبات خودش را گرفتند و 10 درصد دیگر از قراردادشان را ظرف روزهای آینده دریافت می کنند و 40 درصد باقیمانده نیز بعد از پایان لیگ و در زمان تسویه حساب به آنان پرداخت خواهد شد.

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 14:30 دقیقه روز سه شنبه اول بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

محمدرضا اکبریان با کمک آرمان اسعدی، حمید غمزه و محمد ملکی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)